Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Alle har vell en eller annen klubb de holder med I mitt tilfelle er det selvsagt RBK, jeg er trondheimer, medlem av kjernen, og også medlem av RBK. Men uansett, enkelte tar denne lidenskapen til nærmest hysteriske proporsjoner bare se . Håper flere kan bidra med videoer ala den jeg postet Siter
Magnus Eliassen Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Har aldri vært så stor fan av italienere, men en ting skal de ha: De har lidenskap Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Har respekt for det, jeg skjønner at mange Nordmenn hater Italia for stort sett det meste. Men jeg elsker Italia, av en eller anne grunn. Jeg hadde gleden av å reise rundt i landet for 1 år siden, og maken til deilig mat skal du lete lenge etter. Liker du pizza ? Vell, da har du ikke vært i Italia, der kan de lage pizza, det kan jeg love deg. Jeg spiste "Fiorentina" på et pizza sted i Firenze, det var Pizza det Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Heia RBK! Off-topic: Har hatt konf. i dag og håper de knuser Enga sånn at det sette prikken over I'en! ;D Siter
Pål Næss Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 italienere er ikke gode http://youtube.com/watch?v=1f8DwR3RggE&feature=related Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 haha... skal ikke på kamper inter spiller jeg ass... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.