Marius Sparby Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Jeg sitter her og kjeder rassen av meg, derfor tenkte jeg at det var på tide med litt morro. Nærmere bestemt i form av IL2 Sturmovik 1946, online! Jeg kan hoste, da jeg har relativt grei linje. Men før jeg setter i gang er jeg interessert i å høre litt om hva slags interesse det er for dette. Vi flyr i co-op Campaign-mode og bruker Löwengrin's Dynamic Campaign Generator for mission-generering. Campaign valgt: Stalingrad, 1942. Kjapp breakdown på flyables: Russisk side: Yak-1, LaGG-3 (4-series), Pe-2 (110-series), P39D-2, Yak-7B, IL-2M (1942 First series). Tysk side: Me109F2, Me109E-7/B, Ju-83D-3 Så...interesse for dette? Siter
Ole Theodor Holland Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Æsj, synd jeg ikke var hjemme på søndag. Men, du får si ifra neste gang du "kjeder rassen" av deg, så blir jeg kanskje med på litt multiplayer Siter
Marius Sparby Skrevet 22. april 2008 Forfatter Skrevet 22. april 2008 Får se hva som skjer igjen til helga. Ikke umulig at jeg setter opp den samme campaign'en da også, men da med litt bedre varsel. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.