Nils Erik Eriksen Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Har lekt meg litt med 'In Flight Emergencies' for FSX, og synes det ser ganske brukbart ut. Gleder meg til FSPassengers for FSX Programmet er laget av Living Sky Aerobatics. Mvh Nils Eriksen Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Stilig Synd det ikke er brann i FS9 Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Det så ganske realistisk ut! Tro om du kommer deg ned da :whistle: Siter
Nils Erik Eriksen Skrevet 20. april 2008 Forfatter Skrevet 20. april 2008 Det så ganske realistisk ut! Tro om du kommer deg ned da :whistle: Hei hei, jada, jeg lekte meg over Rygge, og etter å ha stengt ned maskinene gikk det (forholdsvis) greit å lande, men man merker jo det godt når man mister motorktaften på 2 motorer ja .. Mvh Nils Siter
Audun Braastad Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Kult bilde Går det an å få til dette på noen måte i FS9? Finnes det freeware add-on til det? Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Du finner Visual Damge her Siter
Harald Grindheim Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Det der ser ganske heavy ut! Med brann i motor nr 1 og 2 vil du, i tillegg til å miste halvparten av flyets samlede motorkraft, ha hele "utility hydraulics"-systemet ute, som gjør at du verken kan operere gear/flaps på vanlig måte eller bruke nesehjulsstyring, anti-skid og normal brakes. Dette i tillegg til faren for bleed air problemer, brann- og eksplosjonsfare. Med andre ord ingen drømmesituasjon! Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 21. april 2008 Premium Medlem Skrevet 21. april 2008 Synd det ikke er brann i FS9 ....å joda, det finner du nok! :grin: Bl.a Alphasim sin Bristol Blendheim kommer med «motorbrann muligheter» :cool: Siter
Tore Urvik Skrevet 21. april 2008 Skrevet 21. april 2008 Det der ser ganske heavy ut! Med brann i motor nr 1 og 2 vil du' date=' i tillegg til å miste halvparten av flyets samlede motorkraft, ha hele "utility hydraulics"-systemet ute, som gjør at du verken kan operere gear/flaps på vanlig måte eller bruke nesehjulsstyring, anti-skid og normal brakes. Dette i tillegg til faren for bleed air problemer, brann- og eksplosjonsfare. Med andre ord ingen drømmesituasjon! [/quote'] Hei Harald, Ja, tror det er få som kan mer om C-130 enn deg her på forumet... Høres ikke ut som en god situasjon å havne i det som Nils fikk her. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.