Paulo Fernandes Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 I dag da jeg fløy London-Alicante på vatsim for Thomson virtual ga TCAS meg TRAFFIC-beskjeden og jeg overvåket TCAS nøye deretter. Flyet passerte fort forbi meg og jeg rakk faktisk å ta et bilde. Dette bilde er nesten ikke redigert, og jeg hadde bare underkanten av noen sekunder på meg å ta bildet. Derfor ble det ikke særlig bra, men fikk fanget trafikken som passerte min 737 med en enorm fart Ganske sjelden man er så nærme et annet fly på vatsim i lufta så gøy var det Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 joho.Artig dette. Opplevde det selv i usa i dag.En CRJ kom rett mot meg,men endel lavere selvfølgelig. Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 Artig situasjon Jeg tok av fra Bergen en gang, det kom et fly 50 fot rett under meg! Siter
Rasmus Spanne Skrevet 20. april 2008 Skrevet 20. april 2008 For lenge siden fløy jeg KJFK-KLAX på vatsim og det var ikke den største skille mellom to fly, ikke snakk om mer en ca 100-200 fot Siter
Paulo Fernandes Skrevet 20. april 2008 Forfatter Skrevet 20. april 2008 Takker for kommentarer. Hadde det ikke vært for TCAS ville nok noen av oss hatt et uhell på vatsim Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.