Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Fant meg en fin US AIRWAYS med winglets på avsim i nye farger. Absolutt mye finere nå,enn forrige svarte uten winglets. Tok ett par screens fra en Vatsim tur.KDEN-KSEA. Typisk at både SEATTLE center,approach og tower,skulle logge seg av da jeg kom. :crazy: crz alt FL360. På gate i Seattle. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Fint fly det der! Jeg så deg på vroute tidligere i dag, da var du på vei til Trondheim om jeg ikke husker feil, og nå er du plutselig i USA, flyr du Concorde eller hva? :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 19. april 2008 Forfatter Skrevet 19. april 2008 Fint fly det der! Jeg så deg på vroute tidligere i dag' date=' da var du på vei til Trondheim om jeg ikke husker feil, og nå er du plutselig i USA, flyr du Concorde eller hva? :grin: [/quote'] Telepati.hehe Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.