Skrevet 19. april 2008 16 år Heisann folkens! Jeg lurte på hvem som skal oppover i år. Madammen og jeg har tenkt oss en tur og det hadde vært morro og møtt noen av dere her inne
Skrevet 19. april 2008 16 år Forfatter Joda, det blir sikkert nok folk å skravle med der oppe, er ikke bekymret for det..
Skrevet 19. april 2008 16 år Skal ikke opp' date=' men vi kommer [i']ned[/i] med to fly fra Bodø . Jeg kommer i det ene
Skrevet 19. april 2008 16 år Forfatter Det høres bra ut karer! sier opp fordi jeg sitter i Tønsberg , skal prøve å få med et fly fra SMFK!
Skrevet 19. april 2008 16 år Har ikke helt bestemt meg for om det blir noen tur på meg ennå. Må tenke litt på økonomien, da jeg har planlagt å delta på Unge Ørner. Dog, får jeg med meg noen ivrige sjeler som er villige til å dele flyutgiftene er ingenting umulig. For de av dere som ikke har fått det med dere ennå, så er GAP Starmoen 18. - 22. Juni.
Skrevet 19. april 2008 16 år Skal ikke opp' date=' men vi kommer [i']ned[/i] med to fly fra Bodø . Jeg kommer i det ene Hadde vært arti å vært med, men jeg tror jeg må prioritere flypengene til egen skoling, merker at slikt tapper kontoen :eek:
Skrevet 19. april 2008 16 år Har ikke helt bestemt meg for om det blir noen tur på meg ennå. Må tenke litt på økonomien' date=' da jeg har planlagt å delta på Unge Ørner. Dog, får jeg med meg noen ivrige sjeler som er villige til å dele flyutgiftene er ingenting umulig. For de av dere som ikke har fått det med dere ennå, så er GAP Starmoen 18. - 22. Juni. [/quote']Kan kanskje være interessert. Det kommer litt tett på oppflyvningen min så jeg er ikke sikker
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.