Gjest Skrevet 14. oktober 2001 Skrevet 14. oktober 2001 Hei! Hvilken HTTP port er best og raskest,for dere som har besøkt MP siden,og har lasta ned gameClient??????? På forhånd takk [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 15. oktober 2001 Skrevet 15. oktober 2001 Du må bruke port 8092 - noe annet vil ikke fungere. Siter
Steffen Andre Hustveit Skrevet 15. oktober 2001 Skrevet 15. oktober 2001 Jeg prøver å prøver å opprette en ny bruker, med det står bare Koble til, og slik står det alt for lenge. Jeg har skrevet inn 8092, men ikke IP adresse. Må jeg det? I så fall hva er den adressen? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 15. oktober 2001 Skrevet 15. oktober 2001 Selvfølgelig må du skrive inn både IP-adresse og portnummer slik at klienten din vet hvilken server den skal koble seg på. Du skal altså bruke 217.8.141.88 og 8092. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.