Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Tok en tur på Vatsim i kveld Helsinki-Gardemoen. Satt i VC og nøt synet,der jeg surfet på skyene i 14 000 fot. Så hørte jeg en markant forandring i lyden fra styrbord PW2000 motor :grin: Og jo, der var ting på gang.Kanskje litt vanskelig og se,men her begynnte motoren og slite.Var nok til at jeg måtte snu. :whistle: Da jeg var på final,hadde motoren veeeldig høyt olje temp,og lavt olje trykk :grin: kjerra utvendig,fra en flight i går. Siter
Rasmus Spanne Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Fine bilder Ingenting som en fin 757 Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 Fine bilder Ingenting som en fin 757 takk.757 og 767 er mine favoritter ja :grin: Siter
Andreas Nysveen Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Ser ut som en spennende tur Lars-Petter. Hva gjør du for å få failures som det? jeg tror det er noe jeg ikke har gjort, for hos meg ryker det ikke en gang en sikring. Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 18. april 2008 Forfatter Skrevet 18. april 2008 Ser ut som en spennende tur Lars-Petter. Hva gjør du for å få failures som det? jeg tror det er noe jeg ikke har gjort' date=' for hos meg ryker det ikke en gang en sikring. [/quote'] Fspassengers tror jeg har 5% sjanse for og få div scenarioer. På denne turen fikk jeg en birdstrike under takeoff,som jeg ikke hørte.Men hørte som sagt en rar motorlyd,under climb.Og da var olje temperaturen høy,og olje trykket falt gradvis. Siter
Kjetil Mathisen Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 For noen flotte skyer på bilde nr. to gitt! Meget flott bilde.. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Takk for det Lars-Petter, da ser det ut som jeg må begynne å ta i bruk FSP. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.