Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Til alle som liker å henge på gjerdet på Flesland og knipse bilder. Hva med en samling i nærmeste fremtid? Jeg vil herved foreslå 1. mai, siden detter for mange, meg selv inkludert er en fridag. Det hadde vært artig å møtes en gjeng på Flesland denne dagen og ta en flyprat, samt utveksle erfaringer og tips angående spotting. Noen som er gira på å være med?

Skrevet
  • Forfatter

Det passer helt supert det Andreas. Jeg skal hente en som kommer fra OSL 17:15, så jeg hadde tenkt å komme til flesland midt på dagen eller noe. Håper det er flere som har mulighet til å være med også. Hadde vært gøy vist vi hadde blitt en gjeng.

Skrevet

Høres kjempegøy ut, eg skal se om eg får meg en tur oppover, må reise med buss fra Austrheim, hvortid skal du begynne der oppe? ;)

Har dog ikke så bra kamera men det duger vel nok sikkert (kompaktkamera)

Mvh Tommy

Skrevet

Skulle så gjerne ha vært med!! Men akkurat 1. Mai reiser jeg til Molde for deler av langhelgen. Blir biltur oppover, så må starte ca 0900... Men kommer tilbake til Bergen lørdag kveld med fly fra Ålesund.. så hvis du/dere er interessert går det sikkert an å få til noe søndagen!

Skrevet

Blir med jeg og :grin:

Skrevet
  • Forfatter

Se her ja, ser ut som vi kan bli en liten gjeng. Det hadde jo vert kult om vi kunne lage en "tradisjon" for å møtes for og spotte litt i ny og ne. men i første omgang er det er nok 1. mai som passer best for min del hvertfall, siden det er jobb og konfirmasjoner i lange baner fremover.

Vi kan jo bli enige om når vi kan møtes sånn litt etter hvert, men jeg må gå litt over fem, og det ser ut som Andreas også må dra litt ut på ettermiddag, så vi bør jo ikke treffes så sent da. Jeg må reise et lite stykke jeg også, men det går bra :-)

Når er det interesse for at vi møtes da? 06:30? :-D

Skrevet
  • Forfatter

He he, det var en liten spøk da med 06:30. Jeg må reise et stykke jeg også, så det er uaktuelt at jeg står opp 04:30 på den første fridagen min på lenge :-)

Jeg for min del må ta ferge, så jeg er der nok enten 11:10 eller 12:25, alt etter når vi finner ut at det passer og treffes. Men kanskje vi kan avtale litt nærmere når ankomster og avganger popper opp på avinor.no

Skrevet

Selv om jeg ikke blir med denne dagen er jeg så enig med deg Hans Chr Haaland! Har lenge prøvd å få til et lite spottemiljø i Bergen nå! Har fått med meg Andreas Nysveen, Aleksander Rødland og Aleksander Milde før, men hvis det er flere må dere si ifra at dere "finnes", så vi kan ta spotteturer sammen. "Jo flere vi er sammen.." ;)

BTW: På søndag skal jeg og Andreas Nysveen opp å spotte på Flesland fra ca 11... Så hvis noen vil være med, vennligst møt opp:D Så får vi en flott dag sammen i god været ;)

Skrevet

Joiner jeg ;)

Skrevet

Jeg må nok desverre melde avbud. Jeg skal jobbe selv denne dagen, så jeg har nok ikke mulighet til å bli med dere. Jeg kan heller informere pilotene om at dere står der, og be dem taxe ekstra sakte forbi ;)

Skrevet
  • Forfatter

Jeg ser nå på yr dått enno at det er meldt veldig ustabilt vær på torsdag. Hva sier folk, skal vi ta sjansen på og stille på torsdag, eller skal vi utsette til en senere anledning? Hva sier dere? Jeg for min del kunne tenkt meg og spare det til en dag med bra vær. Lite gira på å stå i regnet på flesland.

Skrevet

Enig med deg der, Hans christian. Har selv sjekka været, og det ser ustabilt ut. Eg måtte uansett ha meldt avbud pga, må vere med på camping tur... Men vi kan jo prøve en annen gang det har meldt godt vær... ;)

Hva sier dere andre?

Skrevet

Greit for meg bare det ikke blir alt for lenge til ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …