Skrevet 16. april 2008 16 år Noen som har litt for mye penger å bruke? http://dingz.no/php/art.php?id=516343
Skrevet 16. april 2008 16 år 105000 dollar for det apparatet hørtes mest ut som et skikkelig ran. Det får jo nesten nigeria-bandene til å virke som engler.
Skrevet 16. april 2008 16 år Ja, jeg reagerte også veldig på det! Riktignok var viewet der ganske nice, men for en halv million og vel så det, så hadde jeg nok kjøpt no annet :crazy:
Skrevet 17. april 2008 16 år 105000 dollar for det apparatet hørtes mest ut som et skikkelig ran. Det får jo nesten nigeria-bandene til å virke som engler. Ja sikkelig og, men alle deler som er rettet mot cockpit byggere er ren ran så.... :crazy:
Skrevet 17. april 2008 16 år Den er forøvrig, som det står på hjemmesiden deres: FAA APPROVED FOR VFR AND IFR TRAINING. Samt at den leveres i en egen container. Men om dette rettferdiggjør prisen, kan vel diskuteres... Link.. Mvh Jonny
Skrevet 18. april 2008 16 år Jeg hadde heller tatt kontakt med Ivar Hestnes og lagt 500 lapper på bordet for å kjøpe 737`en hans. Tror det er et mye bedre kjøp.
Skrevet 18. april 2008 16 år Den er forøvrig' date=' som det står på hjemmesiden deres: FAA APPROVED FOR VFR AND IFR TRAINING.Samt at den leveres i en egen container. Men om dette rettferdiggjør prisen, kan vel diskuteres... Link.. Mvh Jonny Bedre å bruke halvparten så mye på et FAA helikoptersertifikat og de resterende $50K til å skaffe seg diverse utsjekker, så man kan få BETALT for å fly et EKTE helikopter:P
Skrevet 18. april 2008 16 år Jeg hadde heller tatt kontakt med Ivar Hestnes og lagt 500 lapper på bordet for å kjøpe 737`en hans. Tror det er et mye bedre kjøp. Hehe, takker og bukker. Bøyer meg i støvet for en slik kommentar :blush: For 500 lapper så bygger jeg gjerne en til Tro hva slags software den helikopeter-simmen er basert på FS eller X-plane? Eller noe annet kanskje. Fant ikke noe info om det på siden Deres men går vel ut fra at det er X-plane siden de har FAA-approval på den.
Skrevet 18. april 2008 16 år Grafikken og det faktum at det var 24.000 flyplasser får meg til å ane at den softwaren var fs2004
Skrevet 18. april 2008 16 år Grafikken og det faktum at det var 24.000 flyplasser får meg til å ane at den softwaren var fs2004 Jepp, samme anelse her. Men så var det det med det der FAA greiene da. Har ikke hørt om at noen simulatorer har fått FAA-approval med FS. Noen som vet mer?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.