Skrevet 16. april 2008 16 år Begynner å bli en stund siden vi hadde en treff igjen, lufter tanker på om vi skal ha ett treff igjen snart Noen som lyst til å være med? Eventuelt i slutten April...
Skrevet 18. april 2008 16 år Det hadde vært hyggelig, har ikke vært med på dette før, hvor, hvilken by blir det i? Moss? HEHE!
Skrevet 18. april 2008 16 år Har vært I Sarpsborg tidligere og regner med at det blir der nå også, Peepes på Storbyen Senter midt i Sarpsborg, men legger den ballen til Truls
Skrevet 20. april 2008 16 år Hadde det vært mellom 29. april og 5. mai så.. Og hadde jeg hatt mopeden.. Og hadde jeg hatt lappen på bil.. Det ble en del "hadde jeg" :grin:
Skrevet 21. april 2008 16 år Tar dere i mot en bergenser også? Jeg er i Moss fra torsdag 1. mai, til søndag 4. tror jeg.
Skrevet 21. april 2008 16 år Hadde vært morro det Håper at det passer. hello Bergenser.... ett sted må grensa gå, vi kan så vidt strekke oss til Geir her fra Oslo !! Tror det hadde vært utrolig koselig gutta Truls har du noe dato, tid?
Skrevet 3. mai 2008 16 år Pizza frister så absolutt... Må antagelig krangle litt med sjefen først, men regner med jeg skal få tatt meg en tur... :whistle:
Skrevet 3. mai 2008 16 år Passer det for dere med 11 Mai klokken 18.00?? Det skulle nok passe fint her også....
Skrevet 11. mai 2008 16 år Forfatter Tror det blir dårlig med Pizza i dag, Sindre! Får heller prøve en dag senere i Mai.
Skrevet 23. mai 2008 16 år Noen som er klar for pizza snart ? hva med Torsdag 29.mai kl: 18.00 på peppes i sarpsborg ?
Skrevet 24. mai 2008 16 år shit skal på møte akkurat kl 18 den dagen, hva med fredag eller søndag sorry gutter....
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.