October 14, 200124 yr Heisann.. Jeg lurer på hvor "alle" dere som spotter på flesland pleier å stå... Jeg har alltid pleid å stå på toppen av parkeringshuset. Fått høre av Kristoffer Rivedal [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] at å stå ved CHC bygningene er bra.. Noen som vet om flere "spotte-steder" ? [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]
October 15, 200124 yr Hei! Selv får jeg nærbilder; pappa jobber i CHC. Kommer til på de fleste steder, står jo nesten på rullebanen [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [ 15-10-2001: Endret av: Daniel Gjerstad ]
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.