Skrevet 15. april 2008 16 år Hei, kjeder meg på skola så jeg ser gjennom mine gamle innlegg her på forumet....... .... å huff! Hendte at det ble en del tråder om det samme, ja.. også alle skriveleifene og utropstegnene. jippiyeah! Kan ta noen eksempler: En av mine første tråder hadde navnet "FLY!!!" og handet om hvordan man åpnet dørene på flyene i flightsim. Et annet eksempel på heftig bruk av utropstegn: "hvordan vann texturer burde jeg bruke?? Gratise texturer!!!!!." Har dere noen pinlige/artige innlegg?
Skrevet 15. april 2008 16 år I tråden "Hvor kan man laste ned gratis helikoptre?" kom Olstad til unsetning og tipsa meg om hovercontrol.com Og roten til alt ondt :grin: "Lage video av en flyvning" Ble tipset om Fraps - og dermed var elendigheten i gang . Videre har jeg spurt om "Noen som bruker TrackIR?" og endte opp med å kjøpe den (den ble også flittig brukt til det som er resultatet av videoene)
Skrevet 15. april 2008 16 år Turte ikke se gjennom gamle innlegg, sikkert altfor mye pinlig der, men noe artig fant jeg: I følge loggen her på flightsim.no var mitt første innlegg: 1999-11-07 21:56:00 Hmm, kanskje jeg må huske på det til neste år, så jeg kan få inn et 10-års jubileums innlegg på samme tidspunkt :grin:
Skrevet 15. april 2008 16 år Artig å se tilbake på. Det første emnet jeg startet het "Litt Småknask": "Lurer på en del ting: Hva menes med Goaround? Hvor kan en lære om SID og STAR? Hva er dere der ut sitt favorittfly?" Og så fant jeg igjen dette fra et av mine første innlegg: "Jeg prøvde den andre serveren(217.8.141.88), men no fikk eg bare melding om at problemet har utført en ulovlig operasjon osv." Hehe, ble kommentert av Hans Olav Sørensen som lurte på om det var problemet som hadde utført en ulovlig operasjon
Skrevet 15. april 2008 16 år Forfatter Og så fant jeg igjen dette fra et av mine første innlegg: "Jeg prøvde den andre serveren(217.8.141.88)' date=' men no fikk eg bare melding om at problemet har utført en ulovlig operasjon osv." Hehe, ble kommentert av Hans Olav Sørensen som lurte på om det var problemet som hadde utført en ulovlig operasjon [/quote'] haha
Skrevet 15. april 2008 16 år Har jo altid været mye omkring AI: Et af mine først indlæg var et svar på hvorfor AI-flyene ikke fulgte airways når de fløj ( Her! ): "AI-funktionen i FS er meget ringe/dårlig. Det er jo en "robot" som får flyene til at flyve. Derfor. Håber dog at M$ i næste utgave af FS giver lidt mere kvalitet både for AI'en og ATC'en." Tja... Det gjorde de vist ikke!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.