Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gunnar! Dette her var nesten heilt sprøtt hehe. Mrosoamt å sjå ein rosa Safir ute på tur hehe. Men kven er det som har laga denne flotte modellen? Og er den FS9 kompatibel?

• Premium Medlem
Skrevet

Takker Torstein!

Safiren er blandt de beste fly som er laget for FS9 (vil vel si at den er et hakk bedre enn Carenadomodellene. Cockpiten i denne er i særklasse (leveres bare med virtual cockpit, men 2D cockpit kan lastes ned på SibWings sider). Det er alså SibWings som publiserer disse (Står vel for Siberian Wings, ettersom Andrey sitter i Sibir og lager disse :grin: ) Du kan lese mer om dem på deres hjemmeside og bestille modellen: SibWings

I høyeste grad FS9 kompatibel - venter på en FSX versjon.... :grin:

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

Morsomt med sånne trivelige Paints ;) Stilig Elsker Sabben :grin:

• Premium Medlem
Skrevet

Takker alle sammen! :grin:

Rosafiren var laget på oppfordring fra Jörgen Toll. En ganske artig oppgave.

Men jeg mangler underlagsfoto. Jeg har bare gjettet meg til hvordan ID under venstre ving var. Litt problem med å finne korrekt modell - men D-modellen er nok det nærmeste jeg kommer den originale Rosafiren. :cool:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...