Gjest Skrevet 12. oktober 2001 Skrevet 12. oktober 2001 Er det noen som veit kor en kan skaffe seg fly-selskap logoer til nokia telefonen sin??? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Helst gratis, for en som ikke har så mye pæng mellom hendene.. Mvh Kjetil Løvold Siter
Gjest Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 Det aner jeg faktisk ikke. Men det skal man ikke diskutere i flightsimforum. Diskuter det på Nokia forum [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] Siter
Bjørn Rostad Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 På http://www.start.no" TARGET=_blank>www.start.no kan du melde deg inn. Da kan du når du vil hele døgne laste ned logoer av alt mulig til 1kr. Viss du ikke finner en logo som passer kan du lage en logo selv!!! ALT TIL 1 KRONE!!!!! bjorn@rostad.net Siter
stian gjervik Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 Hei! Det stemmer ikke helt at det koster 1 kr for logoer på start.no, for de som koster 1 kr må du lage selv... Siter
Gjest Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 Takker for alle svar.. Kanskje det var feil plass å diskutere det, men har leitet etter det lenge, så dere får unnskylde.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh Kjetil Løvold (LN-KBL) Siter
Geir Fjellro Løitegård Skrevet 13. oktober 2001 Skrevet 13. oktober 2001 hei ! Jeg fant en sas logo på de mobil/sms sidene på start.no.var bilde av den, og den var grei nok. Jeg har faktisk også lurt på hvor det gikk ann å få tak i sånne logoer. Vennlig hilsen Geir Fjellro Løitegård Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.