Arnkjell Hansen Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Hoi. Æ vet nå ikke om alle er innom shoppen til Dag, men!!!! Billigere enn dette får du ikke, hverken som import fra US eller om så Latvia. Det her må være den laveste prisen æ noen gang har sett. http://www.flightsim.no/shop/product_info.php?cPath=28&products_id=173 Æ har jo selvfølgelig bestilt en. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Personlig sitter jeg å venter på at Dag skal legge ut Saitek Pro Flight Yoke System på tilbud. Noen sjangs for at du gjør det Dag? CH sin er helt topp den, men etter å ha prøvd Saitek Pro Flight Yoke System for noen mnd siden ble jeg hekta på den. Siter
Arnkjell Hansen Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 har ikke prøvd saitek men har en jallafeeling. er nok sikkert bra, men vet hva CH står for da brodern har førsteutgaven fra CH, lenge før den begynte å nærme seg flystikke-look. og den funker fremdeles. så jeg går for noe jeg vet er kvalitet og holder:) Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 I beg to differ . CHs yoke er vel omtrent så plastic fantastic en kan få det. Ikke for det, den holder sikkert en stund, men hver gang en når grensen for movement på roll-aksen (og det vil en gjøre ofte, så få grader som den er på) føles det ut som den skal knekke hvert øyeblikk. Jeg sier dog ikke at Saitek sin er noe bedre, det er kun min mening om CHs produkt. Siter
Arnkjell Hansen Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 nei gudene vite. har ikke prøv saitek som sagt. så jeg går for noe jeg kjenner. og uansett da. til den prisen:D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.