Martin Adam Martinsen Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Selger mitt modellfly pga. jeg har ikke tid til å drive med dette lenger Settet består av: - Modellfly av type Ready 2 - nesten uknuselig med opplegg for: -- Ekstern strøm tilførsel for start -- Kan brukes som gløder strøm under flyvning -- LED batteri indikator - Motor, Irvine .46 (en av de beste på markedet tørr jeg å påstå, må se hvor lav på turtallet den går) - Computer Radio, Hitac Eclipse 7 kanaler med mottaker, lader, 2 stk batteri (for fly og radio) og servoer 5stk (kulelager). - Fuelboks (se bilde) med: -- Strømpanel -- Pumpe, elektrisk (innebygget i boksen med ekstern tilkobling) -- Pumpe, manuell -- Gløder -- Gløder for å koble til panelet -- Starter (inntil 10cc motor) -- Reserve propeller -- Reserve plugger -- Reserve slanger og strikk -- Verktøy - Jeg har også noen liter med fuel så den følger med - Jeg har også original eske fra flyet med dvs. deler til flyet Pris: Gi seriøs bud. Bilder: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Ser ut som et fint fly. Brukt mye???? Jeg har også et fly stående hjemme.. skal fly til sommmeren. Hvis noen skal gi bud, er dette vært minst 5000.- MINST :grin: Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 Den har ikke blitt flydd så alt for mye. Om jeg skulle tippe hvor mye så ville jeg si 1 gang i uken a maks 30min i lufta per gang i 6 mnd Så har flyet stått uten å bli brukt noen i 2 år. Motoren av konservert slik at den ikke ble ødelagt og batterier tømt. Jeg har testet motoren før jul og den startet på første forsøk. Motoren er så fin at alle blir overrasket på hvor lav turtall den klarer å ha uten å stoppe. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Det står ikke mye om størrelse? Vingespenn? Vekt? Hvordan er den å fly? Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 13. april 2008 Forfatter Skrevet 13. april 2008 Vingespenn er på 1570mm Lengde 1030mm uten propell Vekt ca 3,1 kg Den flyr svært lett. Irvine .46 er litt sterkere motor enn det som er anbefalt til dette flyet noe som gjør at du kan dra rundt større propeller som igjen gir deg lavere hastighet og lettere landinger. Den takler vindt overraskende bra. Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 14. april 2008 Forfatter Skrevet 14. april 2008 Tja jeg ga ca 13 500 for alt sammen men tror du kan få tak i alt dette for ca 10 000 i dag. Siter
Tor Nielsen Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Hei Ser veldig ok ut. Har aldri prøvd dette, men kunne tenke meg å prøve det en gang. Butikken mente at jeg skulle begynne med et billig elektrisk først, for å se hvordan det gikk. Det er jo en helt annen pris, men det var litt fristende, får jo et ok el fly for en billig penge, men jeg får tenke på det Tor Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 Du får gjøre det. Om du er redd for å miste flyet så har jeg tilrettelagt for strøm tilførsel til glødeplugen vel lav thruttle. Dette er nettop for å ikke motoren skal stoppe. Jeg har aldri opplevd at den har stoppet, men greit å ha det som en ekstra sikring. Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 Bilder forsvant en liten periode. Nå er dem tilbake. Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Ingen som har lyst? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.