Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Hei jeg har lyst og bli ATC på vatsim, men jeg trenger litt hjelp med hva jeg skal gjøre :blush: har laget en bruker på Vatsim, og lasted ned ASRC men når jeg skal logge på med ID min og passordet så går det ikke ? også lurte jeg på om noen orker og forklare hvordan man blir ATC, på norsk Siter
Daniel Larsen Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Link For å kunne sitte som flygeleder på Vatsim, så må du få opplæring, bestå en teori test, og en praktisk utsjekk. Les mer i linken over Lykke til! Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 13. april 2008 Skrevet 13. april 2008 Hadde jeg vært deg hadde jeg nok heller startet med VRC med en gang. Tror ikke det er så mange igjen i VACCSCA som fortsatt bruker ASRC. En del av oss har også startet med Euroscope, men for tower trening er det ingen grunn å gjøre ting mer komplisert enn nødvendig og da er VRC valget. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.