Tom Arild Hansen Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Jeg ønsker å selge dette headsettet, som jeg kjøpte i shoppen her for en lten stund siden. Det koster 529,- kroner nå. Kom gjerne med bud. Tenkte meg kanskje 400,- Headsettet er fullstendig ubrukt. Grunnen er at jeg kjøpte det for å få en headset også til copilot. Men ettersom denne typen har USB-tilkobling, blir det oppfattet som et eget lydkort, og jeg og copilot kan derfor ikke snakke sammen. Har dessverre ikke pakningen lenger. Noen som trenger dette? Les mer om det i shoppen til Dag Jeg bor i Oslo Sentrum forøvrig (sånn med tanke på henting og sånn) Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 12. april 2008 Skrevet 12. april 2008 Løp og kjøp folkens, headsetet er veldig bra! Har hatt en slik en en stund nå. Siter
Enok Liknes Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Hei, Har du dette headsettet enda? Kan i såfall by deg 400 inkludert frakt. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 Hei Enok! Skal sjekke litt hva det koster å sende det. Kanskje det blir like lurt å beholde det selv. Takk for melding. Svarer deg torsdag kveld jeg Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Skrevet 6. juli 2008 Bump! Noen som er interessert. Enok... fortsatt interessert? Siter
A L Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Mulig 400 er jo konge pris for et slikt headsett , jeg har steelseries H5 nå, og betalte 750 for det, men er ikke helt fornøyd, skal tenke på det, men ikke hold det av til meg Siter
Geir Haugmo Skrevet 6. juli 2008 Skrevet 6. juli 2008 Jeg er interessert. Jeg har akkurat ødelagt mitt. Brudd i den ene høytalerledningen. Hvor i Oslo bor du? Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Skrevet 7. juli 2008 Hallo! OK, den er grei! Jeg bor midt i sentrum. LIke ved Sentrum Politistasjon og Sentrum Scene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.