Harald Strand Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Har nettopp fått HL og CS av en kompis Men jeg har ikke alltid lyst til og spille på multiplayer, så hvordan setter jeg opp et spill og hvordan får jeg mostandere? Mvh Harald Siter
Ola Nordmann Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Tenker du på å spille mot såkalte "Bots"? Da kan du isåfall kjøpe utvidelsespakken Condition Zero, eller så finnes det en del nedlastbare bots på internet. Dog er det ikke alle som er av like god kvalitet. Siter
Harald Strand Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 Jeg tenker på og bare spille mot pcen, hvis du forstår Jeg må vell ikke kjøpe noe for og spille mot pcen? Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Hvilken CS-versjon er det du har da? Siter
Magnus F. Meese Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Å spille mot pc er å spille mot såkalte "bots". Du kan prøve å starte "new game", åpne consol (venstre hjørne på tastaturet ditt, over Tab og til venstre for 1-tallet) prøve å skrive "bot_" i skrivefeltet der, og se om den kommer med noe forslag. Mange crackede versjoner (går ut ifra dette siden du har fått det med han, med mindre du har fått brukeren hans på Steam) har allerede boter installert, og du må ofte bruke en command i console for å få dem i gang, de må også ofte lære seg banen, så forered deg på å måtte restarte gamen før du kan spille mot dem. Siter
Harald Strand Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 OK, takker for svar Nei jeg er ikke sikker på om han hadde bots innstallert, men får prøve. Eventuelt hvis jeg synes det er bra blir det vell og kjøpe det nyeste da Siter
Magnus F. Meese Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Men er det en kjøpeverson der du kan spille over internett, eller er det en cracket versjon som bare fungerer på multiplayer og evntuelt med boter? (tror ikke man kan si det er hysj-hysj å ha cracket versjon av cs 1.6 lengre, spillet er gammelt og det finnes sikkert 1 million forskjellige cracker av spillet der ute :grin: ) Husk også at boter kan legges til mens du spiller multiplayer, noe som kan bli festlige kamper hvis man er få spillere (etter hvert som ens eget ferdighetsnivå i dette spillet øker, merker man hvor håpløse botene kan være i de fleste tilfeller ). Siter
Harald Strand Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 Vell for og vere erlig så vet jeg ikke om det er en cracket verisjon. Men det funker jo og lage new game så da skal det vell funke med bote Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Om det er cracka versjon finner du jo lett ut. Har du spillet på en CD/DVD? Eller fikk du det som en gift via Steam? Siter
Johan Luiggi Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Siden trâden handler om CS, er det noen her som har CS:Source og har lyst til â spille en dag? Siter
Harald Strand Skrevet 10. april 2008 Forfatter Skrevet 10. april 2008 Jeg fikk det nok via stream da Det blir vell til at jeg ser om han kompisen min har Source da, eller jeg kjøper det Johan: Joda kunne godt tenkt meg det bare noen kunne laget en slags guide om oppsett o.l? Siter
Magnus F. Meese Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Du må kjøpe det for å spille det med noen her inne, du må spille via programmet Steam som er fra de folka som lager half life og cs spillene, og aktivere en key du får med spillet. Selv bruker jeg enda 1.6, fordi jeg rett og slett ikke ser poenget med source og condition zero, men det er nå meg Pleide å være veldig aktiv, men når jeg gikk over til Vista ble framerate max på 60-70 mot tidligere 130(for informasjon, det hjelper ikke at "man kan ikke oppfatte høyere enn 24fps", i cs 1.6 er det en enorm forskjell mellom f. eks 60fps og 100fps, og kommer du med 24fps er du dømt til å tape). Det går å spille, men surfing, som jeg var stor på da jeg holdt på som mest, blir så dårlig at jeg gav opp å surfe noe avansert (surfing er en merkelig greie man kan gjøre på surf_-maps i cs, søk på wikipedia), og aimen min svant henn.. Jeg har prøvd alle fps-raising console commands, fps-packs og nHancer (har nvidia GeForce 8400M G TurboCache skjermkort), ingen effekt. Hvis noen kan hjelpe å få fps tilbake på over 100 blir jeg enormt takknemlig Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Legg meg til som kompis på Steam, så kan jeg se når dere er in-game. brukernavnet mitt er fra eldgammelt, fra mitt første domene, men nicket bruker jeg den dag i dag. tigerola@ohv-gfx.net Harald: CS 1.6 fra Steam har ikke bots innebygd. CS Source har det, og CS Condition Zero har det. Det finnes forskjellige tredjeparts løsninger for dette. Aner ikke hvordan det fungerer med Steam - å lage bots og masse server-greier var vel litt hottere i de dager da 1.3-1.5 var versjonene man spilte for fullt, inntil Steam og 1.6 kom. BTW: jeg får ikke mer enn 60fps i CS 1.6 - det er nok en begrensning i driver/software - ikke maskinen eller skjermkortet. Jeg har også GeForce, dog 8800GTS med 640MB RAM. Så det er ikke the juice det skal stå på.. ATI vet jeg av erfaring har høyere FPS i CS. Er veldig merkelig - for det er kun i CS jeg får vesentlig lite fps. Men nå er jeg ingen "CS-hore", og spiller kun om jeg kjeder meg ekstremt på LAN og joiner en random åpen server.. Siter
Johan Holmseth Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Spiller endel Source, men mest Half-Life2 Deathmatch og Day Of Deafeat Source Noen som Spiller HL2deathmatch og DOD? Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Har DOD:S, spilte mye en stund, men er en stund siden sist nå...men det er et knallspill. Elsket det første og Source-versjonen har den samme gode feelingen som originalen hadde. Siter
Elias Lundereng Skrevet 10. april 2008 Skrevet 10. april 2008 Slimshady91 Ikke mobb. Var 12 år med capsen på snei og hettegenser. Idolet var Eminem. :grin: Siter
PEtter blindheim Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 BTW: jeg får ikke mer enn 60fps i CS 1.6 - det er nok en begrensning i driver/software - ikke maskinen eller skjermkortet. Jeg har også GeForce' date=' dog 8800GTS med 640MB RAM. Så det er ikke the juice det skal stå på.. ATI vet jeg av erfaring har høyere FPS i CS. Er veldig merkelig - for det er kun i CS jeg får vesentlig lite fps. Men nå er jeg ingen "CS-hore", og spiller kun om jeg kjeder meg ekstremt på LAN og joiner en random åpen server.. [/quote'] Skru av V-sync. Siter
Harald Strand Skrevet 11. april 2008 Forfatter Skrevet 11. april 2008 Jeg kan spille på multiplayer Da har jeg vell stream og da kan jeg vell joine da? Siter
Magnus F. Meese Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Ikke stream, Steam Fordelen med cs og steam er at du betaler spillet, så betaler du aldri mer. Ikke som world of warcraft, der du må betale om igjen og om igjen Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 BTW: jeg får ikke mer enn 60fps i CS 1.6 - det er nok en begrensning i driver/software - ikke maskinen eller skjermkortet. Jeg har også GeForce' date=' dog 8800GTS med 640MB RAM. Så det er ikke the juice det skal stå på.. ATI vet jeg av erfaring har høyere FPS i CS. Er veldig merkelig - for det er kun i CS jeg får vesentlig lite fps. Men nå er jeg ingen "CS-hore", og spiller kun om jeg kjeder meg ekstremt på LAN og joiner en random åpen server.. [/quote'] Skru av V-sync. Har ALDRI brukt v-sync. Siter
PEtter blindheim Skrevet 11. april 2008 Skrevet 11. april 2008 Okey. Hadde samme problemet en gang i tiden, da jeg bytta fra CRT til LCD-skjerm. Skjermen klarte maks 60hz, vsync var på, derfor fikk jeg maks 60... :crazy: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.