Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Vet ikke om dette har blitt bekreftet tidligere eller alltid har vært rykter, men jeg leser nå i en artikkel i Bloomberg.com at Hans Zimmer nå har bekreftet konsert-turnè til neste år (2009). Dermed ser det ut til at han vil ta et år vekk fra komponeringen, som han tidligere har snakket om.

Konserten skal være en "Worldwide Tour", det vil si verdensturnè. Vi får bare håpe at han kommer til Norge eller hvertfall i nærheten :)

Ifølge Bloomberg.com driver Hans nå, ved siden av komponeringen, og velger ut musikk fra de over 100 filmene han har laget musikk til. Dette skal ende opp i 8 timer med musikk. Jeg tviler på at dette blir lengden på konserten :) Det er nok bare første utvelgelsesrunde. Dette skal visstnok bli den første konserten med Hans Zimmer selv til stedet på over 8 år.

Ingenting er bekreftet eller bestemt, men det skal visstnok være en sjangse for at Australieren Lisa Gerrard blir med på verdensturneen. Lisa laget musikken til "Gladiator" sammen med Hans Zimmer.

Skrevet

Dette er sykt!! Gjett om jeg skal dit om det skjer, om jeg så må reise bort fra Norge.

Knall! Hvis noen vet noe mer om dette, så i beskjed fremover! :-)

Skrevet

Dette er temmelig villt ja!

Dette skal jeg få med meg! Koste hva det koste vil! Så får vi håpe han ikke får kalde føtter etterhvert da. For er det noe han hater, så er det å stå på en sene! :P

Noe som er tydelig å se på videoen av når de holdt konsert på verdenspremiæren av World's end.

Så det er jo strengt tatt ikke mer enn et år siden han stod på senen selv.:P

Men det er heller tvilsomt, ettersom han har nevnt dette i en lengre periode nå, og han er så godt i gang.

Han skal bare bli ferdig med The Dark Knight først, sammen med James Newton Howard. De fortsetter visst der de slapp med forrige Batman filmen, så dette blir spennende! :D

Om du lurer; Hardbanka fan?

JA!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …