Fredrik Edvardsen Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Nå som det nærmer seg utgivelsesdatoen (12. juni) for det endelige kapitelet i tidenes beste spillserie, tenkte jeg det var på tide å høre om det er noen flere her inne som gleder seg til MGS4? For noen uker siden ble femten vestlige spilljournalister invitert av Kojima til Japan for å spille igjennom spillet fra start til slutt (dette for å finne eventuelle bugs og mangler). Og tilbakemeldingene de har kommet med har ikke vært snaue... There will be one hell of a big bang of a final to the game. Not a whimper. This will blow you away. Productions values transcend modern video games: A Hollywood grade surround sound and moving track score by Harry Gregson Williams. Electrifying cut scenes and a sense of closure "more suited to Return of the King than Halo 3". There is so much tucked away in the game that some things won't be discovered until months or even years after your first play. No other game will be able to touch MGS4 in the easter eggs department. Not even GTAIV. It's the most cinematic' date=' probably beautiful game in history[/quote']As I said earlier' date=' there's only so much I can go into right now, but this is the system seller that we've all known Metal Gear Solid 4 was going to be. This preview has only scratched the surface; we haven't even described some of the bosses, radical and innovative game mechanics, or other features that make this title a fitting conclusion to one of the best franchises in gaming.[/quote']We feel confident that MGS4 is the game PlayStation 3 owners (and Metal Gear fans) have been waiting years to play. Å si at jeg gleder meg til MGS4 ville vært en utrolig stor underdrivelse' date=' dette kommer til å bli stort...uten å tro at jeg håper for mye så tror jeg faktisk MGS4 kommer til å bli et av de beste spillene noensinne, og det kommer uten tvil til å sette en ny standard for fremtidens spill. Og ikke minst, det kommer til å besvare alle spørsmålene man måtte ha rundt MGS-historien...som kanskje er den dypeste i noe spill noengang... Og det at spillet bruker en hel dual layer Blu-Ray disc (altså 50gb) burde si litt om hvor omfattende dette spillet er (alt av lyd, musikk osv. er ukomprimert...), dette er trossalt det siste kapitelet i historien om Solid Snake, alt slutter her, og det ser ut til at det blir en forrykende slutt! Og om noen mot all fornuft ikke skulle ha spilt de tre første spillene, så vet dere hva dere har å gjøre...rekker å gå igjennom dem et par ganger hver før den 12. juni. Og jeg vil faktisk gå så langt som å si at MGS-serien alene forsvarer prisen på en PS3... Slenger ved en link til en av de første, og lengste, trailerene også. Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Jo det kan du tro jeg gjør Nå har jeg selv bare vært igjennom MGS2 da jeg hadde PS2 for endel år tilbake, men dette er vell et must som PS3 eier. Har sett noen demoer for en tid tilbake og det ser jo helt vilt ut. Kribler i armer og bein Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.