Geir G Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Heisann! Vi er to personer som nå sitter på skolen, og sammerbeider om en tekst, i Word2003. Rett til spørsmålet; finnes det noe som gjør at vi kan skrive på samme dokument fra to PCer? Nesten litt som en "live chat", men i arbeidsform. Takker for all hjelp! Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Tja, fort å gæernt, sjekk ut MS Netmeeting. Mener man skal kunne dele dokument og skrivebord etc. derfra. Ligger under Accessories på Program menyen. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Jøss - sist jeg så Netmeeting var ved en tilfeldighet under Windows 98 når jeg lette gjennom Windows-mappa etter snadder. Har aldri sett det i noen windows-utgave siden 98.. Mon tro hva du sitter på, mister Gisnås :grin: Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Sitter på Win XP (riktig nok jobb PC). Netmeeting kan du laste ned her dersom du har lyst Det funker faktisk ganske greit til sitt bruk.. Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Tar jeg ikke helt feil er det dette Groove er til i Office08? Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 www.logmein.com kan fungere. Du får opp skjermen til andre personen i din nettleser, fungerer veldig greit. Mathias Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.