Fredrik Edvardsen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Yahtzee review av GTAIV ute. On topic: så har jeg nå kommet til punktet hvor jeg egentlig kan si at jeg er lei, det er lite igjen å gjøre i Liberty City etter at man er ferdig med main storyen, og jeg er ingen stor multiplayerfan...så da er det på tide å legge spillet på hylla. Men, det er jo uansett bare fire uker igjen til tidenes beste spill kommer, så ingen grunn til å furte :grin: Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 MGS IV om jeg kjenner Fredrik rett Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hehe, Erlend har rett Jeg elsker spill med dype og kompliserte historier, og stort dypere og mer kompilsert enn MGS-serien får du det ikke... Siter
Nicklas Winger Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hehe' date=' Erlend har rett Jeg elsker spill med dype og kompliserte historier, og stort dypere og mer kompilsert enn MGS-serien får du det ikke... [/quote'] Final fantasy? (Vet ikke da, for har aldri prøvd denne serien ) Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Ja, Final Fantasy-serien har endel gode historier, men ingenting som henger sammen slik det gjør i MGS. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Samme "problemet" som med Final Fantasy, alle historiene er avsluttende Men ja, jeg liker Zelda-serien godt. Syns "Twilight Princess" alene var verdt prisen for en Wii (den har ikke blitt brukt til stort siden men ). Siter
Nicklas Winger Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Hehe. Det måtte vel vært eneste grunn til å kjøpe wii tror jeg. Eller, Mario Galaxy og Kart har jo vært moro det og da Heldigvis ble det ps3 på meg, fremfor wii den var det lillesøs som gikk :grin: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Kjøpte meg en Wii da den kom, hadde stor tro på den, men når jeg ga helt opp da det viste seg at Nintendo satser utelukkende på "casual gamers", og kjøpte meg en PS3 i fjor sommer. Strålende fornøyd med den. Siter
Nicklas Winger Skrevet 15. mai 2008 Skrevet 15. mai 2008 Vanvittig fornøyd med min også. Alt går stort sett på skinner, og er veldig enkelt. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 16. mai 2008 Skrevet 16. mai 2008 Spiller Zelda på N64, det er det morsomte jeg har gjort på lenge. :grin: Siter
K J Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Så må vi se om min MacBook Pro kan håndtere det (via Bootcamp selvsagt). Siter
Lars B. Frostad Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 He he, der kom nyheten ja! Og ble jeg overrasket, ikke akkurat! Var jo en del på forumet her, så var nærmest skråsikker på, at "GTA IV" IKKE kom til PC - så da passer det vel å si "hva var det vi sa??.." he he.. :cool: Ser frem til denne ja, og november kommer fort - da blir det julekvelden tidlig for mange og enhver pc-bruker tenker jeg. *Logrer ivrig allerede* Siter
K J Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 Hvad mon det vil kræve af computeren? En del, tænker jeg... :crazy: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. august 2008 Skrevet 7. august 2008 He he' date=' der kom nyheten ja! Og ble jeg overrasket, ikke akkurat! Var jo en del på forumet her, så var nærmest skråsikker på, at "GTA IV" IKKE kom til PC - så da passer det vel å si "hva var det vi sa??.." he he.. :cool: Ser frem til denne ja, og november kommer fort - da blir det julekvelden tidlig for mange og enhver pc-bruker tenker jeg. *Logrer ivrig allerede* [/quote']Jaja, jeg ser den Men bra dere uten konsoll også får oppleve spillet. Får bare håpe de klarer å gjøre en god port nå da, og at det ikke ender opp som Assassin's Creed til pc (der hadde jo riktignok konsollversjonen endel problemer også men), er vel sannsynligvis Xbox-versjonen som portes, så det burde vel ikke by på så altfor mange problemer. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 PC-versjonen av GTA: IV får bedre grafikk, og nye funksjoner - enn i PS3 og XBOX360-versjonene: ...grafikken blir langt bedre på PC enn den var på konsollutgavene. Blant annet kan vi se frem til et større detaljnivå, jevnere animasjoner og bedre og mer realistisk lyssetting. En spennende nyhet på PC er at spillet hele tiden tar opp det som skjer, og lagrer opp til 30 sekunder med gameplay i minnet samtidig. Om du gjør et spektakulært stunt, eller det skjer noe morsomt du gjerne vil spare på, kan du lagre det som har skjedd og dele det med andre. PC-versjonen får også nye flerspillermuligheter. Spillerne får mer kontroll til å skreddersy hva slags flerspillerkamper de vil søke etter, og spillet kommer med nye moduser. Det ser også ut til at flere kan spille samtidig på PC. Les hele artikkelen her: http://www.gamer.no/artikler/nyheter_i_gta_iv_for_pc/55072 Siter
Martin Adam Martinsen Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 OW YEAH! Gleder meg grenseløst!!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.