Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
haha XBOX er best ;)

Vær så grei, ikke gjør denne posten til en fanboy-krig.

Jeg er så lei av dette, som foregår på alle forum rundt om. Sikkert ikke den eneste. Hehe..

Xbox har ting som de er gode på, og ps3 har sine ting. Smak og behag.

Gta blir heftig uansett! :)

• Svar 230
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet
haha XBOX er best ;)

Vær så grei' date=' ikke gjør denne posten til en fanboy-krig.

Jeg er så lei av dette, som foregår på alle forum rundt om. Sikkert ikke den eneste. Hehe..

Xbox har ting som de er gode på, og ps3 har sine ting. Smak og behag.

Gta blir heftig uansett! :) [/quote']

Det var en spøk, men okay. er Ganske enig i det uansett.

Skrevet
haha XBOX er best ;)
Ja. Sikkert derfor 46 % av xboxene ikke lenger er brukbare? Den såkalte red-button-erroren?

Det har bare skjedd to ganger med min :grin:

Skrevet

Går fint an å trykke "endre" ;)

red button er for meg ukjent. Og om det er så mye som 46% får jeg vel bare slå hæla i taket og juble for at jeg ikke påvirker statistikken. Har hatt boxen min snart et år, og er storfornøyd. Og når vi først er inne på dette med preferanse av konsoll over en annen, har jeg boxen pga. flere ting, bl.a. FORZA2.

Jeg liker i utgangspunktet ikke å spille GTA eller førstepersonskytespill på konsoll pga de ekle kontrollene - foretrekker PC til sånt.. Men nå må man bare ta en bitteliten bit av det sure eplet. Jeg tror neppe jeg hadde greid å leve med en PS3 kontroller når jeg skal kjøre bil - den hårfine følsomheten på trigger-knappene fremme som avgjør hvor mye gass eller brems man gir er suverent! Kjenner ikke til PS3 sin kontroller, men fra PS2 syns jeg det var grusomt vanskelig å holde jevn fart i f.eks. Gran turismo, der man visstnok skulle ha trykkfølsomme knapper...

Nok om det. Den som dog vil bruke mus og tastatur på box kan kjøpe XFPS!

http://www.modnet.no/product_info.php?products_id=2621&osCsid=d0a4a396dafa2819f1bda23fed77

Skrevet

Ola: PS3 har også trigger knapper fremme, fungerer på samme måte som med Xbox kontrollene.

Jeg kjøpte PS3 blant annet på grunn av at G25 ikke er kompitabel med Xbox, pluss at PS har flere spill jeg liker (GT5, GTA osv.)

Gjest Aleksander Milde
Skrevet
Og om du kobler på samme måte til PC' date=' så får du ip ? [/quote']

Ja stemmer, også får jeg IP failed.

Skrevet
Ola: PS3 har også trigger knapper fremme' date=' fungerer på samme måte som med Xbox kontrollene.

Jeg kjøpte PS3 blant annet på grunn av at G25 ikke er kompitabel med Xbox, pluss at PS har flere spill jeg liker (GT5, GTA osv.) [/quote']

Okei, googlet litt nå, og fant etter litt et bilde som viser det jeg savnet på PS2 når jeg var hos en kamerat og spilte Gran Turismo.

http://www.totalgadgets.com/images/ps3controller.jpg

Enn dog - syns den er liten og knotete. Men det er vel en personlig preferanse.. :)

Aleksander: Prøv som nevnt tidligere - bruk en router, så får du tildelt IP. ELLER du må skrive IP manuelt, frykter jeg, slik du normalt måtte gjort om du kobler PCen direkte til modemet.

Skrevet

gtXX10X_1202739463_1202739479.jpg

(Bilde hentet fra Dagbladet.no)

Sjekk ut dette RÅ bildet, i denne versjonen har de ENDELIG lagt

lista såpass høyt - at bilene faktisk ser troverdige ut.

Ingen tvil om at de to luksusbilene på bildet over, skal ligne

litt på Mercedes S-klasse - og t.o.m: Bi-xenon lykter ser man

på flere av bildene!!

Når man i tillegg ser på fysikken og hvordan bilene oppfører

seg, og detaljer helt ned i hvor lekre felgene er. Personer

i byen samt hovedpersonen selv (som man spiller) reagerer

på såpass små ting som fortauskanter, du ser faktisk animasjon

på benet - wow sier jeg bare!!

Her er link til 84 herlige screenshots:

http://www.dagbladet.no/kultur/2007/06/17/503759.html?i=1

Link til flere videoer "in-game", legg spesiellt merke

til videoen merket "Second Island" - dette er altså et

annet område i byen som er "låst" når man starter. Hit

kommer man visstnok etter ca. 8 timers spilletid, dersom

man har gjort kun hovedoppdrag:

http://www.g4tv.com/thefeed/blog/index.html?t=684929#684929

Shitt pomfritt, dette kommer til å ta av!

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Vekter bil som kjører rundt på industriområder, som kaien, flyplassen osv..

Og det står "Group" og bilde av en åpen lås.

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Hah, vet ikke jeg. Bilen var ihvertfall helt make i SA og de andre spillene.

The Gruppe Sechs security van makes yet another appearance - it's been a favourite since its first appearance in GTA3. With the new features available to us this hopefully won't just be a case of pulling the driver out and delivering the truck to a garage. This screenshot suggests we might be able to steal the contents and make off with it by our own means.
Skrevet

Fy søren jeg gleder meg til i morgen, det blir jo helt sinnsykt ser det utsom

Skrevet

Jeg forhåndsbestilte ikke før nå på fredag. Don't blaim them for being late :grin:

Jeg skjønner godt at mange venter til nå rett før release med å kjøpe, for man har ærlig talt ikke sett SÅ mye av spillet. En av grunnene til at jeg bestilte på fredag, var at jeg så masse in-game videoer som gjorde at "ja fy fader, nå MÅ jeg jo bare..!"

Her er litt diskusjon om XBOX360 vs. PS3-versjonen for de som finner det relevant.

http://www.g4tv.com/xplay/videos/21481/XPlay_Web_Exclusive_Head_to_Head_GTA_IV_Console_Battle.html

Skrevet

Hehe, jeg bestilte ikke før forrige uke jeg heller...GTA IV har vært et greit spill å vente på, jeg har liksom ikke blitt skikkelig gira på det før forrige uke. Hater å gå å vente på spill jeg gleder meg til, som med MGS4, som jeg har gledet meg til i flere år nå :P

Skrevet

Jeg må dra på Elkjøp i skoletiden :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...