Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Naturligvis velger man selv om man vil lese det eller ikke. Men man vet ikke hva man leser før man har lest ferdig setningen - og da er jo skaden allerede gjort. Dersom den hadde vært skjult i utgangspunktet kunne man tatt et valg. "Vise eller ikke vise..?"

Nettopp, og det var det jeg prøvde å understreke.

Du velger selv om du vil lese, men du vet ikke hva du leser før du har lest det. Med andre velger du ikke selv hva du vil lese, men da regner man med at man ikke leser noe man ikke bør lese. I allefall bør andre som diskuterer emnet ha såpass vett i skallen at de skjønner at de ikke skal avsløre historien for andre som kanskje(og i dette tilfellet garantert) ikke er kommet like langt i historien som dem selv. Slik gikk det ikke her, og da ble det reaksjoner. Jeg valgte selv å lese, men jeg regnet med at jeg skulle slippe spoilers to dager etter release, og da er det klart at jeg, samt flere andre blir forbannet når andre skal ødelegge.

• Svar 230
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Det er kommet opp flere steder at rulleteksten (som indikerer at hovedhistorien er ferdig) kommer på rundt 60% - dvs. at for å få 100% må du ta masse sidemissions (de grønne mennene på radaren f.eks.), knærte duer (i alt 200) og andre ting som stuntjumps etc for å få 100%

Jeg er nå kommet ca 31% ut i spillet. Har enda langt igjen, og jeg sitter ikke døgnet rundt (som jeg gjorde det første døgnet) - for det er jo så grusomt gøy å spille online, og bare farte rundt i byen og ta kriminelle via politi-computeren. :grin:

Skrevet

Hmm, hvis det stemmer så er jeg jo nesten ferdig med spillet...er på 50,2% for øyeblikket. Syntes at jeg hadde spilt mye i helga helt til jeg snakket med alle andre jeg kjenner som har spillet og fant ut at de fleste har enda flere timer in game :P

Skrevet
Hm..... FS-nerder? Lurer etter ett slik utspill på hvorfor du er medlem her på forumet' date=' Fredrik... Eller inkluderte du deg selv? [/quote']

Poenget var at man ikke skal kaste stein når man selv sitter i glasshus...

Huset mitt er laget av tre og leca-blokker det...
Skrevet
Hm..... FS-nerder? Lurer etter ett slik utspill på hvorfor du er medlem her på forumet' date=' Fredrik... Eller inkluderte du deg selv? [/quote']

Poenget var at man ikke skal kaste stein når man selv sitter i glasshus...

Huset mitt er laget av tre og leca-blokker det...

Hva er poenget med å være så vrang Frode?

Du fatter godt hva Fredrik mente, og Aleksander skulle hatt en spoiler!

Ikke kom hit og si at å sitte inne og fly 8t Oslo - New York ikke er nerdete..
Skrevet

Frode, for en person som ikke er noe interisert i GTAIV er du veldig aktiv i en GTAIV tråd. Hvorfor det? Må du absolutt si noe i absolutt alle diskusjonene her på forumet?

Denne tråden er for oss GTA interiserte, og du har gjort dette om til noe helt annet. Hva er vitsen?

Skrevet

Ja hadde (den snart "famøse") spoileren blitt lagt inne

i en slik "spoiler-boks" (som jeg forøvrig nevnte ganske raskt,

at den burde ha blitt gjort - som et minimum!) hadde jeg selv

helt klart IKKE valgt å lese. Men men, gjort er gjort..

Skrevet

Frode, det provoserer meg noe voldsomt at du for ørtende gang setter i gang usaklige diskusjoner i en post du ikke bryr deg katta om annet enn å sitte å være vrang. Kan ikke du bare prøve å holde deg unna en diskusjon med mindre du har noe fornuftig å si? Uansett hvor på forumet det utvikler seg en krangel, diskusjon e.l. er du tilstede for å lage kvalm. Med mindre du har noe saklig å si, relevante kommentarer eller skikkelige argumenter (kommentar til ikke å kaste sten i glasshus: "Huset mitt er laget av tre og leca-blokker det...", hva pokkern??) så kan du holde deg unna tråden! La de som er interisert i å delta i diskusjonen slippe å forholde seg til en som bare er opptatt av å skrive barnslige svar og dumme kommentarer!

Skrevet

Let's skip the shitty talk og fortsette on topic, eller hva? Drit i tidligere mer eller mindre unødvendige innlegg. Gjort er gjort, prat videre on topic! Så kan dere som vil prate videre om Frode og andre ting som mener er malplassert i denne tråden ta det i en egen tråd.

Skrevet

Takk for den Ola Haldor! Jeg blir mer og mer oppgitt av de folka på dette forumet! Jeg sitter og måper hver gang jeg leser her, hehe.

Kjøpte meg PS3 og GTA på lørdag. Ble syyyykt dyrt. Har ikke fått helt taket på kontrollen enda, og fatter ikke åssen jeg banker opp folk engang. Men men... jeg får ta en intensivkveld snart :)

Skrevet
Kjøpte meg PS3 og GTA på lørdag. Ble syyyykt dyrt.
Gratulerer med ny konsoll ;)

Du valgte et godt tidspunkt å kjøpe en PS3, det er allerede mye bra ute, og nå kommer stortitlene på rekke og rad utover.

On topic: Ble ferdig med story-delen av GTA IV tidligere i dag...må si at spillet holdt seg bra hele veien til slutten. Ikke så mye å gjøre etter at man er ferdig med storyen dog...så har begynnt å spille litt online, PSN ID er "Aggman" hvis noen vil spille en dag.

Skrevet

Men man kan fint fortsette, selv om hoved-storyen er ferdig ja?

(tenkte kanskje de hadde laget ny vri, etter at en viss ting ble

avslørt her - var jeg redd det kanskje ikke var mulig lenger

å gå rundt fritt etter hoved-storyen var complete).

Skrevet

Aha! DET var gode nyheter, det gjør jo faktisk den bitre avsløringen

"litt" lettere å svelge. Da er det definitivt flere alternative

"avslutninger" på spillet vil jeg tro, dette er jo virkelig morsomt -

kanskje også selve storyen kan utvikle seg i forskjellige retninger,

ut fra hvilke valg man tar! Tatt for flott info, den er det nok

mange her inne som vil sette pris på!

Skrevet

Da vil jeg i denne anledning bare komme med et lite tips til dere som spiller:

Dersom dere sliter med å stikke fra politiet, så vil jeg anbefale å gå online på datingtjenesten lovemeet. Der tar dere kontakt med Lawchick, som etterhvert vil hjelpe deg å bli kvitt wanted level når du sliter litt :) Bare et lite tips, som kommer godt med:)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...