Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det viser seg at G4 er en egen TV-kanal i statene. De jeg snakket med på live chat på x-play i går sa at det KANSKJE blir lagd podcast av den, og da kommer den ikke ut før om et par dager..

Tenkte jeg skulle gå de seksti små meterne bort til postkassa nå, men det ble fort litt løping involvert. :grin:Og jo da - der lå det en brun konvolutt fr GameZone. Woohoo! Nå blir det spilling!

• Svar 230
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Haha, flaks at jeg har 40 GB! Etter noen timer med spillet må jeg si at dette er helt fantastisk! Det overgår forventningene mine så til de grader! :)

Gled dere folkens!

Skrevet

Jeg er storfornøyd!! WOW! Har dog ikke fått prøvd meg på å bruke våpen, men med den autoaimfunksjonen tenker jeg dette lar seg gjøre. Grafikken er knakende rå, spiller i HD 1080p og nyter hver minste detalj.

Masse kule ting her, som jeg unnlater å nevne så dere har noe å glede dere til. :grin:

Jeg er imponert over hvor "på'n" politiet er. De kan tidvis være veldig vanskelig å rømme fra, avhengig av hvor mange politibiler som er i området der du befinner deg. De tenner lett på alle plugger, og er jammen meg tidvis gode til å henge seg på hvor man enn kjører. I LOVE IT!! Blir nok en tur ut på multiplayer i kveldinga.

Skrevet

Den tråden her har fristet meg så mye at jeg faktisk har gått til innkjøp av både Gta 4 og Xbox 360. Så nå sitter jeg og skjelver etter å få koblet alt opp og startet å spille. Selvom jeg egentlig burde gjort noe helt annet i dag, med tanke på at det er økonomitentamen i morgen :crazy:

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Var bare maks 20 stykker utenfor Lefdal her i bergen :grin:

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på om jeg tørr å våge meg ut på multiplayer ennå - men kanskje vi eventuelt kan utveksle XBOX Live brukernavn sånn at vi kan spille litt testings med hverandre på en litt lukket server?

Mitt brukernavn er: TigerOla

Legg meg til!!

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

jeg og en kompiss fikk moren hans ti og kjøpe det til oss :grin:

en vær selfølgelig :) nyyyydelig spill, dårlig timing skal bort i kveld :(

men har jo lang helg så det blir nok bra ;)

Skrevet

Neida, man må jo huske å slappe av litt før eksamen også, er ikke bra å bare fokusere på eksamen så man blir skikkelig stressa ;)

Fikk spillet i dag, var ikke hjemme før rundt seks, så har ikke fått spilt i mer enn en times tid, men førsteinntrykket er veldig godt. Stemningen er fantastisk, og det virker som de faktisk har lagt litt jobb i storyen. Ser frem til mange timer med dette, og dette var virkelig en opptur fra San Andreas som jeg aldri klarte å like...

Skrevet

Her er det kommet nå enda en ny omtale av GTA:IV

ITAvisen: "Fantastisk Krimdrama" (Terningkast: 6 av 6)

mye interessant info i anmeldelsen over, med små detaljer

som er morsomt å lese!

La bl.a. merke til denne rå funksjonen:

... Det mest geniale er at du kan gå inn på nettkafeer og faktisk surfe på et falskt tulleinternett, som jevnlig blir oppdatert med nyheter om blant annet dine aktiviteter.

Skrevet

Ja, og der kan du også finne deg en dame du dater et par ganger, og deretter knuller henne for så å gi blaffen i henne resten av ditt liv ;) Genialt!

Skrevet

Og ellers kan jeg nevne morsomme detaljer som at i midtrabatter der det er gress, kan man av og til se folk som vedlikeholder med å vanne eller rake... vanvittig stilig.

Man kan plukke opp lugubre damer i korte skjørt og kose seg, ha en fast kjæreste, ringe kompiser når man vil, og svi gummi til dekkene eksploderer, bare for å nevne noe..

Online kan man f.eks. ta seg en drink sammen med de andre man spiller med, ta en tur innom bowlinghallen, spille biljard, e.l... Masse muligheter. Bare så skammelig synd at så få her inne later til å ha XBOX 360 og vil legge meg til. :grin:

Skrevet

Jeg har ikke sett noe til noe Hot Coffée-takter ennå, men jeg håper jo selvfølgelig på at det finnes noe sånt her! ;)

Ellers sitter jeg i en stjålet politibil nå og trykker på computeren inni, og kan se gjennom registrene til politiet, se hvem som er etterlyst, se hvilke forbrytelser som nettopp er begått i regionen, se hvem som har høyest prioritet når det kommer til etterlysninger, og jeg kan til og med ringe etter "Police Backup". Hvis man finner noen mangler i dette spillet, så vil jeg gjerne vite hva, for da er du god! ;)

Skrevet

Men du fikk ikke se noe eller gjøre noe manuelt, som er greia med Hot Coffée. :(

Det synes jeg er synd med Michelle, for hun er en ålreit dame! Hadde vært morro å prøve ut litt forskjellige greier med henne. :whistle: Jeg skulle prøve å kysse henne i går, og trykket på feil knapp, som endte med å dra til henne og få henne dritsur, hehe :grin: Damer er ikke enkle!!

Skrevet

Her er det som ble skrevet i omtalen:

..Ta med dama di til billjardsalong, for eksempel (kanskje får du låst opp Warm Coffee-achievement også?),

Okay, ser at det står "Warm Coffee", og ikke "Hot Coffee" he he.. kan

kanskje være en fordel - og ikke gå på samme smellen to ganger! :cool:

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

fy flate GTA IV er det beste jeg har sett grafisk sett, mye og gjøre der

kom til og sikte på en due så skøyt jeg den så sprutet det fjær og blod.

det er 200 slike man skal drepe

Skrevet

Var inne og spillte en god stund med Ola nå, var sinnsykt gøy å spille multiplayer. Man må samarbeide for å klare forskjellige oppdrag osv. Hadde vært gøy om vi ble litt flere som spilte sammen! Er det ikke flere her inne som har 360 med GTA 4? :)

Skrevet

Kan forsåvidt nevne at jeg IKKE kommer til å kjøpe GTA IV på PC når det kommer ut. Kontrollene her var ikke kjipe i den grad jeg trodde selv (med tanke på tidligere erfaringer med f.eks. Halo..) Spillet er veldig fint balansert på kontrollene, og jeg kommer nok IKKE til å selge kopien jeg har.

GTA IV er faktisk den første i serien der jeg ikke er avhengig av cheats for å greie å komme meg gjennom spillet. Alt er så underholdende at jeg trenger ikke speed-cheats for å komme meg fra A til B (man har jo forsåvidt taxi til det..!) og jeg kan kjøpe våpen til en mye rimeligere sum enn i tidligere versjoner, så jeg slipper å tulle med ammo-cheats. Og med det nye cover-systemet kan man gjemme seg bak alt, og dermed trenger jeg ikke bruke "unlimited health" cheats.. Dette er ikke annet enn fortreffelig gøy!

PC-fanatikere ta turen innom hos noen som har GTA IV og prøv det før dere bestemmer dere blankt på om det blir en box eller PS3..! :)

Skrevet
PC-fanatikere ta turen innom hos noen som har GTA IV og prøv det før dere bestemmer dere blankt på om det blir en box eller PS3..! :)
Helt enig, det er bare tåpelig å sitte og vente på en pc-versjon som kanskje aldri kommer, når du heller kunne ha spilt spillet akkurat nå!
Skrevet

Om man i verste fall skulle mislike å spille med xbox-kontrolleren, kan man som nevnt kjøpe XFPS - en boks for å koble til mus og tastatur. Og det skal ikke være så grusomt vanskelig å få solgt en XBOX360 m/ GTA IV om man misliker hele opplegget. :)

Skrevet
Helt enig, det er bare tåpelig å sitte og håpe på en pc-versjon som kanskje aldri kommer, når du heller kunne ha spilt spillet akkurat nå!

Skal jeg bruke 4000 - 5000 kr på ett spill??? Nei takk, venter til PC versjonen, X-Box og PS3 har jeg ikke bruk for.

Sitter ikke å håper på en PC versjon, den kommer, ikke sitt å lytt til alle de tåpelige ryktene. Produsenten kommer til å melke dette produktet for alt det det er verdt. Jeg har GTA:SA på PS2 og PC, de tjente dobbelt så mye på meg.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...