Nicklas Winger Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 haha XBOX er best Vær så grei, ikke gjør denne posten til en fanboy-krig. Jeg er så lei av dette, som foregår på alle forum rundt om. Sikkert ikke den eneste. Hehe.. Xbox har ting som de er gode på, og ps3 har sine ting. Smak og behag. Gta blir heftig uansett! Siter
Geir Teigo Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 I dag er "alle" gameplay videoer borte. Take2 har vel vært ute å trua med søksmål tenker jeg. hehe Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Sjekk http://g4tv.com/ De skal i tillegg ha en time live spesialsending om GTA IV 8PM ET, det er, om jeg ikke tar totalt feil, rundt kl 3 i natt, norsk tid? Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 haha XBOX er best Vær så grei' date=' ikke gjør denne posten til en fanboy-krig. Jeg er så lei av dette, som foregår på alle forum rundt om. Sikkert ikke den eneste. Hehe.. Xbox har ting som de er gode på, og ps3 har sine ting. Smak og behag. Gta blir heftig uansett! [/quote'] Det var en spøk, men okay. er Ganske enig i det uansett. Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 haha XBOX er best Ja. Sikkert derfor 46 % av xboxene ikke lenger er brukbare? Den såkalte red-button-erroren? Det har bare skjedd to ganger med min :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Går fint an å trykke "endre" red button er for meg ukjent. Og om det er så mye som 46% får jeg vel bare slå hæla i taket og juble for at jeg ikke påvirker statistikken. Har hatt boxen min snart et år, og er storfornøyd. Og når vi først er inne på dette med preferanse av konsoll over en annen, har jeg boxen pga. flere ting, bl.a. FORZA2. Jeg liker i utgangspunktet ikke å spille GTA eller førstepersonskytespill på konsoll pga de ekle kontrollene - foretrekker PC til sånt.. Men nå må man bare ta en bitteliten bit av det sure eplet. Jeg tror neppe jeg hadde greid å leve med en PS3 kontroller når jeg skal kjøre bil - den hårfine følsomheten på trigger-knappene fremme som avgjør hvor mye gass eller brems man gir er suverent! Kjenner ikke til PS3 sin kontroller, men fra PS2 syns jeg det var grusomt vanskelig å holde jevn fart i f.eks. Gran turismo, der man visstnok skulle ha trykkfølsomme knapper... Nok om det. Den som dog vil bruke mus og tastatur på box kan kjøpe XFPS! http://www.modnet.no/product_info.php?products_id=2621&osCsid=d0a4a396dafa2819f1bda23fed77 Siter
Martin Meyer Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Ola: PS3 har også trigger knapper fremme, fungerer på samme måte som med Xbox kontrollene. Jeg kjøpte PS3 blant annet på grunn av at G25 ikke er kompitabel med Xbox, pluss at PS har flere spill jeg liker (GT5, GTA osv.) Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Og om du kobler på samme måte til PC' date=' så får du ip ? [/quote']Ja stemmer, også får jeg IP failed. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Ola: PS3 har også trigger knapper fremme' date=' fungerer på samme måte som med Xbox kontrollene. Jeg kjøpte PS3 blant annet på grunn av at G25 ikke er kompitabel med Xbox, pluss at PS har flere spill jeg liker (GT5, GTA osv.) [/quote'] Okei, googlet litt nå, og fant etter litt et bilde som viser det jeg savnet på PS2 når jeg var hos en kamerat og spilte Gran Turismo. http://www.totalgadgets.com/images/ps3controller.jpg Enn dog - syns den er liten og knotete. Men det er vel en personlig preferanse.. Aleksander: Prøv som nevnt tidligere - bruk en router, så får du tildelt IP. ELLER du må skrive IP manuelt, frykter jeg, slik du normalt måtte gjort om du kobler PCen direkte til modemet. Siter
Martin Meyer Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Enn dog - syns den er liten og knotete. Men det er vel en personlig preferanse.. Hehe...og jeg synes Xbox kontrolleren er stor og knotete, men det er vel mer en vanesak Siter
Lars B. Frostad Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 (Bilde hentet fra Dagbladet.no) Sjekk ut dette RÅ bildet, i denne versjonen har de ENDELIG lagt lista såpass høyt - at bilene faktisk ser troverdige ut. Ingen tvil om at de to luksusbilene på bildet over, skal ligne litt på Mercedes S-klasse - og t.o.m: Bi-xenon lykter ser man på flere av bildene!! Når man i tillegg ser på fysikken og hvordan bilene oppfører seg, og detaljer helt ned i hvor lekre felgene er. Personer i byen samt hovedpersonen selv (som man spiller) reagerer på såpass små ting som fortauskanter, du ser faktisk animasjon på benet - wow sier jeg bare!! Her er link til 84 herlige screenshots: http://www.dagbladet.no/kultur/2007/06/17/503759.html?i=1 Link til flere videoer "in-game", legg spesiellt merke til videoen merket "Second Island" - dette er altså et annet område i byen som er "låst" når man starter. Hit kommer man visstnok etter ca. 8 timers spilletid, dersom man har gjort kun hovedoppdrag: http://www.g4tv.com/thefeed/blog/index.html?t=684929#684929 Shitt pomfritt, dette kommer til å ta av! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Jeg så nettopp IGNs review-video i HD på skjermen jeg kommer til å spille på... WOW!! :grin: I dagbladets bildeserie.. Gruppesex? Gruppe seks? Group six? Liksom.. Hva i alle dager skal det være? Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Vekter bil som kjører rundt på industriområder, som kaien, flyplassen osv.. Og det står "Group" og bilde av en åpen lås. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Det står da tydelig GRUPPE.. :crazy: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hah, vet ikke jeg. Bilen var ihvertfall helt make i SA og de andre spillene. The Gruppe Sechs security van makes yet another appearance - it's been a favourite since its first appearance in GTA3. With the new features available to us this hopefully won't just be a case of pulling the driver out and delivering the truck to a garage. This screenshot suggests we might be able to steal the contents and make off with it by our own means. Siter
Nicklas Winger Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Da var tiden inne. Jeg drar på jobb for å hente spillet mitt :grin: Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Fy søren jeg gleder meg til i morgen, det blir jo helt sinnsykt ser det utsom Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Det er helt for jævlig at det er russetid nå... Snodig at de ikke tok med det i beregningene når de satte release dato, nei, dette må inn for høring, vi MÅ få utsatt det! :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Eller man kan utsette russetida :grin: Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Det at Elkjøp selger GTA IV til 379,-, er det fast pris, eller kun noe sånn release-pris? Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 De pleier å ha slike priser ved release på endel store spill, men den blir som regel jekket opp etterhvert. Ville nok uansett ikke satset på å få ta i en kopi på Elkjøp i morgen... Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Har ikke 360 enda, så ser ikke helt vitsen^^, Siter
Markus Ljøkjell Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Glimrende reviews hos de store websidene. Venter i spenning på PC porten. Siter
Magnus Wiik Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Det sto en hel haug med blodnerder uttafor Koch i glasshuset nå for et kvarter sia, og venta på at Spaceworld skulle åpne. Og jeg som trodde alkisene bare hadde blitt 40-50 år yngre.. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Skjønner ikke hvorfor de ikke bare forhåndsbestiller...mye mer behagelig... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Jeg forhåndsbestilte ikke før nå på fredag. Don't blaim them for being late :grin: Jeg skjønner godt at mange venter til nå rett før release med å kjøpe, for man har ærlig talt ikke sett SÅ mye av spillet. En av grunnene til at jeg bestilte på fredag, var at jeg så masse in-game videoer som gjorde at "ja fy fader, nå MÅ jeg jo bare..!" Her er litt diskusjon om XBOX360 vs. PS3-versjonen for de som finner det relevant. http://www.g4tv.com/xplay/videos/21481/XPlay_Web_Exclusive_Head_to_Head_GTA_IV_Console_Battle.html Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hehe, jeg bestilte ikke før forrige uke jeg heller...GTA IV har vært et greit spill å vente på, jeg har liksom ikke blitt skikkelig gira på det før forrige uke. Hater å gå å vente på spill jeg gleder meg til, som med MGS4, som jeg har gledet meg til i flere år nå Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 29. april 2008 Forfatter Skrevet 29. april 2008 Sitter å trykker konstant refresh på g4tv nå og venter på den "1 hour special" sendinga de har reklamert med de siste dagene.. Den skulle komme 8PM ET, dvs for 20 min siden ?! Siter
Lars B. Frostad Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Ser ikke ut som den 1-times spesial sendingen blir lagt ut på de "Feed"-sidene? Damn, jeg som hadde håpet på det! :cry: Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg må dra på Elkjøp i skoletiden :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.