Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 230
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Fikk denne mailen fra Absoluttspill i går:

Bekrefter at Grand Theft Auto IV sendes fra oss mandag 28.04.2008.

Ved normal levering skal spillet være framme på release.

Utsending på mandag er grunnet viktig skriv fra Take 2 om ikke å sende tidligere.

Alle butikker har fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut før den 28.04. Og de som taes for å sende før den tiden risikerer kraftig etterspill fra Take 2.

Skrevet

Det er jo FS også - men hele forumet holdt på å gå berserk den tiden FSX nylig var kommet. :grin:

Om du sammenligner de tidligere versjonene av GTA-serien, spesielt 3, Vice City, og San Andreas, vil du skjønne hvorfor dette er en så "big deal".

Grafikk, fysikk, og hele universet i spillet som utgjør Liberty City, multiplayer-mulighetene... Jeg holder på å drite i buksa - greier ikke vente!!

Skrevet
Orker ikke å spille dette på konsoll' date=' så jeg får vel vente på PC versjonen. [/quote']
We hate to ruin the party for all the PC hopefuls out there, but Rockstar has something to say and you might want to sit down for this:

As for GTA IV coming out on the PC, that’s very doubtful as we currently have no plans to develop for the PC. We could only focus our efforts extensively on so many consoles at once, and PC might not see the light of day.

http://play.tm/wire/click/1863683

Skjønner dog ikke hvorfor så mange fortsatt har konsollfobi, 2008 ligger godt an til å bli tidenes konsollår, og nå når alle tre konsollene (både Xbox360, PS3 og Wii) er såpass billige så finnes det ingen fornuftige grunner til å ikke kjøpe en (eller flere). La oss bare se på hva som kommer\\har kommet av spennende spill til de forskjellige konsollene i år.

Wii

No More Heroes

Super Smash Bros. Brawl

Mario Kart Wii

Xbox360

GTA IV

Resident Evil 5

Alan Wake

Battlefield: Bad Company

Devil May Cry 4

Fallout 3

Far Cry 2

Gears of War 2

Lost Odyssey

Ninja Gaiden 2

Project Origin

PROTOTYPE

Silent Hill: Homecoming

Star Wars: The Force Unleashed

Too Human

Unreal Tournament III

Playstation 3

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Metal Gear Online

Battlefield: Bad Company

Devil May Cry 4

Fallout 3

Far Cry 2

GTA IV

Gran Turismo 5 Prologue

Haze

Killzone 2

LittleBigPlanet

Project Origin

PROTOTYPE

Resident Evil 5

Resistance 2

Silent Hill: Homecoming

Star Wars: The Force Unleashed

Tar høyde for at jeg har glemt flere interessante spill, men med line ups som dette så er det bare dumt å overse konsollmarkedet, da man vil gå glipp av utrolig mye bra om man bare holder seg til pc.

Skrevet

Jeg tror nok de kommer til å utvikle spillet for PC etter hvert, ALLE av de jeg har snakket med, da inklusive samtlige som jobber på spillforretninger mener at det kommer ut på PC. Forventningene er for høye til at de bare kan "la det gå", her er det penger å tjene!

Noen som har statestikk over antall solgte GTAIII, playstation vs. PC?

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Hvor lenge varer dette tilbudet da? eller er det fast pris?

Skrevet

Forhåndsbestillte dette i ca. oktober. Fikk også denne mailen om at det skal ligge i postkassa på tirsdag.

Normalt sett ville jeg nok ikke sett TV de neste par ukene og hatt det travelt med å komme meg hjem fra jobb en god stund. MEN...

I morgen kommer foreldrene mine på besøk og blir halvannen uke... For en timing :eek:

Blir vel natterangling et par dager tenker jeg.

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

gleder meg til Tirsdag, noen som spiller Xbox live her ?

Skrevet

Emil-Andrè - jeg spiller på XBOX Live. :)

TigerOla er nicket. Prøver å få med meg en gammel klassekamerat og kjenning herfra, men han er helt utrolig nok IKKE gira på GTA IV.. Han har jo hatt de andre på PS2, og er helt PS-fan, selv om jeg klarte å lure han med på XBOX360 og Forza i fjor sommer - noe han forøvrig har uttalt seg om at han IKKE angret på. Morro. :)

Nåvel - GTA IV og multiplayer tenker jeg blir gøy. Tenker vi må lage en flightsim.no-kveld med politi og røver. :grin:

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Har problemer med Xbox Live, har prøvd og koble ledningen fra modem - Xboxen, ingenting virker. Kommer failed på IP adress.

Skrevet

Hjelpe og trøste.. PC-versjonen KAN ikke komme

fort nok, når jeg ser disse videoene. Det eneste

jeg faktisk gruer meg til nå, er å virkelig høre

alle dere som har X-box og PS3 - bare ELSKE spillet

de-luxe.. Mens dere slipper den ene herlige detaljen

etter det andre, mens dere spiller - kommer vi

standhaftige pc-spillere til å rive oss i håret

over ventetiden.. :eek:

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet
Har problemer med Xbox Live' date=' har prøvd og koble ledningen fra modem - Xboxen, ingenting virker. Kommer failed på IP adress. [/quote']

Slet med det samme, men ta og koble den til via en ruter da funker det.

Skrevet

Siden man først snakker om Xbox, noe som vet om det er mulig å gjøre noe med den ekstremt bråkete vifta? Og finnes det ikke patcher til Xbox spill? Når jeg spiller Naruto hos en kamerat, krasjer Xboxen hver gang man blir truffet av noen av fellene i spillet...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...