Ola Haldor Voll Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Enda mer gameplay!! http://youtube.com/user/avm15 Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Tøft, vurderer kjøp av PS3 nå, NOE må man jo finne på i russetiden :whistle: Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Fikk denne mailen fra Absoluttspill i går: Bekrefter at Grand Theft Auto IV sendes fra oss mandag 28.04.2008. Ved normal levering skal spillet være framme på release. Utsending på mandag er grunnet viktig skriv fra Take 2 om ikke å sende tidligere. Alle butikker har fått streng beskjed om at spillet ikke skal sendes ut før den 28.04. Og de som taes for å sende før den tiden risikerer kraftig etterspill fra Take 2. Siter
Frode Skibrek Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Å hjelpes folkens.. det er bare ett data/konsoll-spill,jo....what is the big deal? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Det er jo FS også - men hele forumet holdt på å gå berserk den tiden FSX nylig var kommet. :grin: Om du sammenligner de tidligere versjonene av GTA-serien, spesielt 3, Vice City, og San Andreas, vil du skjønne hvorfor dette er en så "big deal". Grafikk, fysikk, og hele universet i spillet som utgjør Liberty City, multiplayer-mulighetene... Jeg holder på å drite i buksa - greier ikke vente!! Siter
Andreas Nysveen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Tøft' date=' vurderer kjøp av PS3 nå, NOE må man jo finne på i russetiden :whistle: [/quote']Har vurdert den jeg også, men må bli etter russetiden, selv for meg som kjører rolig tar det litt på Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Orker ikke å spille dette på konsoll' date=' så jeg får vel vente på PC versjonen. [/quote']We hate to ruin the party for all the PC hopefuls out there, but Rockstar has something to say and you might want to sit down for this: As for GTA IV coming out on the PC, that’s very doubtful as we currently have no plans to develop for the PC. We could only focus our efforts extensively on so many consoles at once, and PC might not see the light of day. http://play.tm/wire/click/1863683 Skjønner dog ikke hvorfor så mange fortsatt har konsollfobi, 2008 ligger godt an til å bli tidenes konsollår, og nå når alle tre konsollene (både Xbox360, PS3 og Wii) er såpass billige så finnes det ingen fornuftige grunner til å ikke kjøpe en (eller flere). La oss bare se på hva som kommer\\har kommet av spennende spill til de forskjellige konsollene i år. Wii No More Heroes Super Smash Bros. Brawl Mario Kart Wii Xbox360 GTA IV Resident Evil 5 Alan Wake Battlefield: Bad Company Devil May Cry 4 Fallout 3 Far Cry 2 Gears of War 2 Lost Odyssey Ninja Gaiden 2 Project Origin PROTOTYPE Silent Hill: Homecoming Star Wars: The Force Unleashed Too Human Unreal Tournament III Playstation 3 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Metal Gear Online Battlefield: Bad Company Devil May Cry 4 Fallout 3 Far Cry 2 GTA IV Gran Turismo 5 Prologue Haze Killzone 2 LittleBigPlanet Project Origin PROTOTYPE Resident Evil 5 Resistance 2 Silent Hill: Homecoming Star Wars: The Force Unleashed Tar høyde for at jeg har glemt flere interessante spill, men med line ups som dette så er det bare dumt å overse konsollmarkedet, da man vil gå glipp av utrolig mye bra om man bare holder seg til pc. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg tror nok de kommer til å utvikle spillet for PC etter hvert, ALLE av de jeg har snakket med, da inklusive samtlige som jobber på spillforretninger mener at det kommer ut på PC. Forventningene er for høye til at de bare kan "la det gå", her er det penger å tjene! Noen som har statestikk over antall solgte GTAIII, playstation vs. PC? Siter
Frode Skibrek Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Edvardsen: Bra liste, men jeg har bare PS2....Har ikke råd til 3ern. Siter
Martin Meyer Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Det er helt for jævlig at det er russetid nå... Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hvor lenge varer dette tilbudet da? eller er det fast pris? Siter
Geir Teigo Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Forhåndsbestillte dette i ca. oktober. Fikk også denne mailen om at det skal ligge i postkassa på tirsdag. Normalt sett ville jeg nok ikke sett TV de neste par ukene og hatt det travelt med å komme meg hjem fra jobb en god stund. MEN... I morgen kommer foreldrene mine på besøk og blir halvannen uke... For en timing :eek: Blir vel natterangling et par dager tenker jeg. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Mer video, bedre kvalitet tp://www.g4tv.com/xplay/videos/21477/XPlay_Exclusive_GTA_IV_HandsOn.html Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Gametrailers gir spillet 9,8, må si jeg er ganske gira nå :grin: Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 gleder meg til Tirsdag, noen som spiller Xbox live her ? Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Koster 379,- på Lefdal også.. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Emil-Andrè - jeg spiller på XBOX Live. TigerOla er nicket. Prøver å få med meg en gammel klassekamerat og kjenning herfra, men han er helt utrolig nok IKKE gira på GTA IV.. Han har jo hatt de andre på PS2, og er helt PS-fan, selv om jeg klarte å lure han med på XBOX360 og Forza i fjor sommer - noe han forøvrig har uttalt seg om at han IKKE angret på. Morro. Nåvel - GTA IV og multiplayer tenker jeg blir gøy. Tenker vi må lage en flightsim.no-kveld med politi og røver. :grin: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Har problemer med Xbox Live, har prøvd og koble ledningen fra modem - Xboxen, ingenting virker. Kommer failed på IP adress. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Og om du kobler på samme måte til PC, så får du ip ? Siter
Martin Meyer Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Terningkast 6 på dagbladet db.no Gleder meg Siter
Lars B. Frostad Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Hjelpe og trøste.. PC-versjonen KAN ikke komme fort nok, når jeg ser disse videoene. Det eneste jeg faktisk gruer meg til nå, er å virkelig høre alle dere som har X-box og PS3 - bare ELSKE spillet de-luxe.. Mens dere slipper den ene herlige detaljen etter det andre, mens dere spiller - kommer vi standhaftige pc-spillere til å rive oss i håret over ventetiden.. :eek: Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Har problemer med Xbox Live' date=' har prøvd og koble ledningen fra modem - Xboxen, ingenting virker. Kommer failed på IP adress. [/quote'] Slet med det samme, men ta og koble den til via en ruter da funker det. Siter
Frode Skibrek Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 haha XBOX er best Ja. Sikkert derfor 46 % av xboxene ikke lenger er brukbare? Den såkalte red-button-erroren? Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Siden man først snakker om Xbox, noe som vet om det er mulig å gjøre noe med den ekstremt bråkete vifta? Og finnes det ikke patcher til Xbox spill? Når jeg spiller Naruto hos en kamerat, krasjer Xboxen hver gang man blir truffet av noen av fellene i spillet... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Man kan få kjøpt ekstra kjøleutstyr, er dog ikke sikker på hvor, men har sett flere bilder av det. Ang patch til spill så kan det forekomme, men det er det utvikleren som kommer med. Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Vurderer serriøst å kjøpe XBOX nå... Men ser Elkjøp har 2stk. En Arcade og en Elite. Er det noe problem å ha Arcade hvis jeg skal spille GTA? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2008 Forfatter Skrevet 28. april 2008 Arcade har veldig lite lagringskapasitet, så du vil sansynligvis ende opp med å kjøpe en harddisk i tillegg. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312845 Siter
Martin Meyer Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 VG er ikke noe dårligere og gir en sekser. http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=531365 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.