Ola Haldor Voll Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Da er det bare tre uker til GTA IV kommer ut i butikkhyllene. Er vi gira, folkens? Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe GTA IV, da det foreløpig er kun for konsoll. Jeg er ikke spesielt gira på sånne spill om jeg ikke kan bruke tastatur og mus - men når jeg så videoene en gang til nå fikk jeg et skikkelig "JEG VIL KJØRE BIL I NY"-kick! :grin: Skal spleise med en kompis om et special edition kit med litt snadder. Jeg får spillet, han får mesteparten av snadderet. Gleder meg! Det jeg spesielt gleder meg over er følgende http://www.gtagaming.com/gtaiv/inc/information/multiplayer Siter
Ola Nordmann Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Spillet ser bra ut det ja, men jeg satser på at det etterhvert kommer til PC. Siter
Nicklas Winger Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 MP-delen ser helt vanvittig ut! Et spill jeg gleder meg oppriktig til. Dette blir spennende. FOrhåpentligvis får vi det inn på lager om ikke mange dagene, og da kan jeg låne med meg hjem for litt utprøving Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Mitt offisielle standpunkt når det gjelder GTA IV er at jeg ikke har bestemt meg ennå...men jeg vet jo innerst inne at jeg kommer til å kjøpe det 2008 ligger godt an til å bli det beste spillåret noensinne...allerede har vi fått knalltitler som Devil May Cry 4, No More Heroes og Gran Turismo 5 Prologue og snart får vi GTA IV, Super Smash Bros Brawl (det er riktignok ute alt i Japan og USA), Age of Conan, og så må vi ikke glemme den 12. juni, den viktigste dagen i spillkalenderen...nemmelig den dagen MGS4 kommer ut. En viktig dag både for oss MGS-fans og for alle andre spillnerder der ute, for noen uker siden lot Kojima 15 vestlige spilljournalister spille igjennom spillet fra start til slutt for å finne bugs og mangler som må rettes før den endelige versjonen. Og tilbakemeldingene deres har vært helt utrolige, trust me, dette er spillet som kommer til å sette standarden som alle andre spill kommer til å bli bedømt etter Siter
Lars B. Frostad Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 og ikke minst "FarCry 2" som skal komme i løpet av 2008, den sammen med GTA:4 (som BØR komme i pc-versjon til jul senest!) så tenker jeg man alltids skal klare å spille bort noen timer ja.. :cool: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 NÅ er GTA bestilt. Fant billigste pris hos Gamezone. 479,- Komplett og andre skal ha både 499,- og så mye som 599,- Alle er uten frakt naturligvis. Også DER er Gamezone billigst, med brevpost til 29,- Siter
Alexander Storvig Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Her ligger den til 395kr. Må muligens vente litt ekstra for å få den i postkassen, men frakt er gratis. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/1012077/Grand-Theft-Auto-IV/Product.html Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Gleder meg litt til å se om det blir noe oppstyr rundt GTAIV, det er jo trossalt det største i serien så langt...Fox News klarer sikkert å koke i sammen noe tull, om ikke de så ihvertfall Jack Thompson Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 dette spillet ser absolutt fantastisk ut, men jeg kommer nok til å vente på PC versjonen, selv om det vil ta lang tid før det blir sluppet Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 23. april 2008 Forfatter Skrevet 23. april 2008 Her ligger den til 395kr. Må muligens vente litt ekstra for å få den i postkassen' date=' men frakt er gratis. http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/1012077/Grand-Theft-Auto-IV/Product.html [/quote'] Er man ikke like langt da, når tollgrensa er 200,- ? Og frakt til norge, gratis!? Jeg vurderer STERKT å kjøpe en greie som gjør at jeg kan bruke tastatur og mus på XBOXen. Uansett kommer jeg nok til å anskaffe det på PC om og når det kommer. Er jo alltids noen som vil ha GTA på box før eller siden uansett. En invistering, som lett kan "gis" bort til en koslig pris. Siter
Alexander Storvig Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Pakken jeg fikk her med en DVD var markert som "gift" og dermed måtte ikke jeg betale noe moms på den. EDIT: Frakten til Spania var gratis, kom med vanlig post, skulle tro det var gratis til Norge også. Alex. Siter
Alexander Storvig Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Fant den, GRATIS! http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=519442 :grin: Haha! Neida, får håpe få folk laster ned piratkopi da dette spiller er verdt hver øre de ber om. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 23. april 2008 Skrevet 23. april 2008 Da har jeg bestilt to kopier også (en til meg og en til en kamerat), så får vi bare håpe at Rockstar leverer. Er dog litt overrasket over at PS3-versjonen foreløbig selger klart bedre enn Xbox-versjonen, kan jo være fordi det ikke er noe piratkopiering til PS3 men... Siter
Lars B. Frostad Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 He he, ekstra interessant å lese dette: De oppfordrer personer som laster ned spillet til ikke å bruke flerspillerdelen av «GTA IV» før det slippes i butikkene. Årsaken skal være at de da risikerer å bli avslørt av Microsoft eller Rockstar gjennom nett-tjenesten «Xbox Live». Det aner meg at noen "knuckle-heads" klarer å gjøre nettopp dette, da kan de nok få noen "interessante" gjester som ringer på døren ja - BUSTED! :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 24. april 2008 Forfatter Skrevet 24. april 2008 Jeg måtte jo lete litt, og fant en video av første mission på PS3.. Steike, fysikken på bilene er deilig. :grin: Siter
Lars B. Frostad Skrevet 24. april 2008 Skrevet 24. april 2008 Her her jeg funnet en side (via Nettavisen) som i allefall viser en rykende fersk video fra GTA IV, legg spesiellt merke til detaljene på felgene (på bilen som blir stjålet i begynnelsen): Klikk HER for å se video fra GTA IV.... Når jeg ser på kvaliteten disse bilene har, er det nesten så man blir gal av å tenke på - hva slags muligheter man får mh.t. modding av spillet (når man har fullført den i original versjon ett par ganger først). Å få satt inn "ekte" biler i denne, tenker jeg blir ganske rått ja.. shitt pomfritt! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Og da var "the hype train" på god vei til å spore av, IGN gir spillet 10/10... Må si jeg er litt skeptisk til om spillet er SÅ bra, de må ha forandret en god del fra de tidligere spillene om den karakteren skal stemme spørr du meg, men jeg gleder meg uansett. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Og til de av dere som skal ha denne til enten X-BOX eller PS3 - så selger altså Elkjøp denne nå til Kr: 379.- som må sies å være en svært bra pris! (Helsides annonse i dagens tilbudsavis fra Elkjøp!) Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 Lars: Videoen er ikke tilgjengelig lenger. Jeg var innom Elkjøps nettsider samme dag som jeg bestilte fra Gamezone, men da stod prisen til 1,- og at varen ikke var på lager, og dermed umulig å trykke "kjøp" da knappen var umulig å trykke på. Gjort er gjort Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 Og der var min kopi sendt fra nettbutikken gitt. :grin: Da får jeg den vel enten mandag/tirsdag. Klør i armer og bein nå kan dere tro, og er vel neppe alene om det. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 26. april 2008 Skrevet 26. april 2008 Oh, min ble sendt i dag den også, knall, bare så synd at jeg egentlig har masse skolearbeid jeg må gjøre neste uke... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. april 2008 Forfatter Skrevet 26. april 2008 Jeg er også opptatt store deler av neste uke. DOH! http://videogames.yahoo.com/events/grand-theft-auto-iv/grand-theft-auto-iv-videos/1173207?cid=7559958 Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Hehe, forpliktelser er noe skikkelig herk når man egentlig bare vil spille ja...jeg har et spill jeg må få ferdig selv før jeg kan sette meg ned med GTA, men vi ligger godt an til inneveringsfristen neste fredag, så tror jeg skal klare å få spilt litt uansett Siter
Rolf Arne Beck Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Orker ikke å spille dette på konsoll, så jeg får vel vente på PC versjonen. Siter
AMO Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Jeg fikk beskjed på fredag om at mitt eksemplar vil være i postkassen min i løpet av morgendagen, så det blir nok ikke mye søvn på meg i natt! Jeg håper, og erindrer at jeg tydeligvis ikke er alene om å glede meg som et barn til å få dette i gang på konsollen! Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 hmm, kanskje jeg skal anskaffe en PS3 til bursdagen min GTA lanseres jo på den dagen. PS3 har blitt en del rimeligere nå uansett Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Orker ikke å spille dette på konsoll' date=' så jeg får vel vente på PC versjonen. [/quote']Om det er kontrollerene du gremmes over, kan jeg glede deg med at det finnes duppeditter som gjør at du kan bruke mus og tastatur på XBOX360! Jeg er i alle fall seriøst interessert i å anskaffe meg en sånn, for å spille GTA. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Youtuba GTA IV i tilfelle noen knuckleheads hadde lagt ut noe. IGNs review, med MASSE gameplay video!! http://youtube.com/watch?v=XiypZ07dgOE Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Har kun 3 skoledager neste uke med prosjekt, digg det :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.