Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det bare tre uker til GTA IV kommer ut i butikkhyllene. Er vi gira, folkens? Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt å kjøpe GTA IV, da det foreløpig er kun for konsoll. Jeg er ikke spesielt gira på sånne spill om jeg ikke kan bruke tastatur og mus - men når jeg så videoene en gang til nå fikk jeg et skikkelig "JEG VIL KJØRE BIL I NY"-kick! :grin:

Skal spleise med en kompis om et special edition kit med litt snadder. Jeg får spillet, han får mesteparten av snadderet. Gleder meg!

Det jeg spesielt gleder meg over er følgende

http://www.gtagaming.com/gtaiv/inc/information/multiplayer

• Svar 230
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Mitt offisielle standpunkt når det gjelder GTA IV er at jeg ikke har bestemt meg ennå...men jeg vet jo innerst inne at jeg kommer til å kjøpe det :P

2008 ligger godt an til å bli det beste spillåret noensinne...allerede har vi fått knalltitler som Devil May Cry 4, No More Heroes og Gran Turismo 5 Prologue og snart får vi GTA IV, Super Smash Bros Brawl (det er riktignok ute alt i Japan og USA), Age of Conan, og så må vi ikke glemme den 12. juni, den viktigste dagen i spillkalenderen...nemmelig den dagen MGS4 kommer ut. En viktig dag både for oss MGS-fans og for alle andre spillnerder der ute, for noen uker siden lot Kojima 15 vestlige spilljournalister spille igjennom spillet fra start til slutt for å finne bugs og mangler som må rettes før den endelige versjonen. Og tilbakemeldingene deres har vært helt utrolige, trust me, dette er spillet som kommer til å sette standarden som alle andre spill kommer til å bli bedømt etter ;)

Skrevet
Her ligger den til 395kr. Må muligens vente litt ekstra for å få den i postkassen' date=' men frakt er gratis.

http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/1012077/Grand-Theft-Auto-IV/Product.html [/quote']

Er man ikke like langt da, når tollgrensa er 200,- ? Og frakt til norge, gratis!?

Jeg vurderer STERKT å kjøpe en greie som gjør at jeg kan bruke tastatur og mus på XBOXen. Uansett kommer jeg nok til å anskaffe det på PC om og når det kommer. Er jo alltids noen som vil ha GTA på box før eller siden uansett. En invistering, som lett kan "gis" bort til en koslig pris.

Skrevet

Da har jeg bestilt to kopier også (en til meg og en til en kamerat), så får vi bare håpe at Rockstar leverer.

Er dog litt overrasket over at PS3-versjonen foreløbig selger klart bedre enn Xbox-versjonen, kan jo være fordi det ikke er noe piratkopiering til PS3 men...

Skrevet

He he, ekstra interessant å lese dette:

De oppfordrer personer som laster ned spillet til ikke å bruke flerspillerdelen av «GTA IV» før det slippes i butikkene.

Årsaken skal være at de da risikerer å bli avslørt av Microsoft eller Rockstar gjennom nett-tjenesten «Xbox Live».

Det aner meg at noen "knuckle-heads" klarer å gjøre nettopp

dette, da kan de nok få noen "interessante" gjester som ringer

på døren ja - BUSTED! :grin:

Skrevet

Her her jeg funnet en side (via Nettavisen) som i allefall

viser en rykende fersk video fra GTA IV, legg spesiellt merke

til detaljene på felgene (på bilen som blir stjålet i begynnelsen):

Klikk HER for å se video fra GTA IV....

Når jeg ser på kvaliteten disse bilene har, er det nesten så

man blir gal av å tenke på - hva slags muligheter man får

mh.t. modding av spillet (når man har fullført den i original

versjon ett par ganger først). Å få satt inn "ekte" biler i

denne, tenker jeg blir ganske rått ja.. shitt pomfritt!

Skrevet

Og da var "the hype train" på god vei til å spore av, IGN gir spillet 10/10...

Må si jeg er litt skeptisk til om spillet er SÅ bra, de må ha forandret en god del fra de tidligere spillene om den karakteren skal stemme spørr du meg, men jeg gleder meg uansett.

Skrevet

Lars: Videoen er ikke tilgjengelig lenger.

Jeg var innom Elkjøps nettsider samme dag som jeg bestilte fra Gamezone, men da stod prisen til 1,- og at varen ikke var på lager, og dermed umulig å trykke "kjøp" da knappen var umulig å trykke på. :(

Gjort er gjort :)

Skrevet

Hehe, forpliktelser er noe skikkelig herk når man egentlig bare vil spille ja...jeg har et spill jeg må få ferdig selv før jeg kan sette meg ned med GTA, men vi ligger godt an til inneveringsfristen neste fredag, så tror jeg skal klare å få spilt litt uansett ;)

Skrevet

Jeg fikk beskjed på fredag om at mitt eksemplar vil være i postkassen min i løpet av morgendagen, så det blir nok ikke mye søvn på meg i natt!

Jeg håper, og erindrer at jeg tydeligvis ikke er alene om å glede meg som et barn til å få dette i gang på konsollen! ;)

Skrevet
Orker ikke å spille dette på konsoll' date=' så jeg får vel vente på PC versjonen. [/quote']

Om det er kontrollerene du gremmes over, kan jeg glede deg med at det finnes duppeditter som gjør at du kan bruke mus og tastatur på XBOX360! :) Jeg er i alle fall seriøst interessert i å anskaffe meg en sånn, for å spille GTA.

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Har kun 3 skoledager neste uke med prosjekt, digg det :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...