Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, tenkte jeg kunne legge annonsen jeg har på finn.no her også.

Regner med at folket her vet hva det er snakk om så jeg tar bare med detaljene.

Har en FlyElite AP-4000 nav/com modul. Kjøpte denne for en tid tilbake, men da den ikke fungerer mot Vista 64bit så blir den bare ligganes å støve ned. Jeg har ikke fått prøvd den ennå men den skal fungere. Hvis noen er intereserte kan jeg få kobla opp en XP maskin og sjekke den. Ingen tegn på slitasje, ikke noe "løst" i den. Kunne tenkt meg en 1500,- for den.

Har også noen GoFlight moduler som jeg vurderer å selge. Disse er fremdeles i bruk men tia strekker ikke til og andre prosjekter kunne trengt mer oppmerksomhet så hvis noen er intereserte så selges disse også.

Modulene:

GoFlight GF-LGT Landing Gear and Trim Control Module

3x GoFlight GF-P8 Pushbutton Panel

GoFlight GF-RP48 Panel Module

GoFlight GF-T8 Toggle Panel

Kjøpt fra butikken her ville dette kostet tilsamen ca 6900,-

Alt fungerer helt perfekt, bortsett fra Flaps Up/Down bryteren som har fått seg en trøkk i posten. Dette er en helt vandlig på > av < på bryter som burde være grei å bytte. Jeg kan gjøre det selv men da blir det når jeg for tid og deler/bensin kommer i tilleg til prisen da jeg måtte ha lånt bil og styr.

Jeg kunne tenkt meg 5000,- for disse modulene samlet "as is". Det følger med MagLabels; ett helt ark og mange mindre biter. Det er ikke noen riper eller andre slitasjer på modulene. Jeg kjøpte dem selv brukt, men de ser og føles nye.

GoFlight modulene er bygget inn i en stor Toblerone eske... var egentlig bare for å sjekke at de fungerte men denne løsningen var såpass effektiv at de ble der. Det følger forresten med USB ledninger til alle modulene + radioen.

Eventuelt tar jeg 6000,- + frakt for radio og GoFlight modulene samlet, det er ca 3000,- under nypris. Radioen er enkel å få sendt med posten, men modulene er det litt mer jobb med så hvis de kan hentes/leveres ett sted i vestfold så synes jeg det er best. Men, skulle noen være interesterte så skal jeg jo få pakket dem inn og sent dem også!

Annonsen kan du lese på http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=13006183

De samme bildene ligger i full oppløsning her: http://dodweb.no-ip.org/goflight.htm

Svarer jeg ikke her, kan SMS sendes til 95907500 (tar ikke telefonen hvis det er ukjent nummer) eventuelt mail area51_dreamland@hotmail.com

Mvh.

Daniel O. Danielsen

Skrevet

GoFlight GF-T8 Toggle Panel'et er solgt og forsvinner ut på mandag.

Da den amerikanske dollaren synker lavere for hver dag som går uten noen snarlig endring i sikte, kan jeg vel ikke gjøre så mye annet en å senke tenkt pris endel. Jeg lot akkurat T8'en gå for ca. 400 + frakt, og det er vel en grei pris for P-8 modulene også, samt landing gear/trim modulen med defekt plaps bryter. RP48'en er en del mer avansert og prisen deretter, 600. Hvis noen tar de 5 gjenstående modulene samlet lar jeg dem gå for 2000,- + frakt.

Hvis det ikke er noe særlig interesse legger jeg dem på ebay mot slutten av uka da det er litt større marked sørover, og salg vil kun gå igjennom ebay etter det.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...