Skrevet 7. april 2008 16 år Hei! Jeg har fløyet med FS2004 en stund, men til min bursdag i fjor fikk jeg FSX pga. problemer med FS2004. Jeg lurer på hva dere har av anbefalinger til addons? free/pay Av payware fly så har jeg bare Wilco 777, den er jeg fornøyd med når jeg klarer å ta automatisk descent, ikke hat meg for at jeg liker Wilco 777 :blush: Jeg har litt blandet freeware fly. Ai trafikken min kommer fra www.world-of-ai.com Mvh Eivind
Skrevet 7. april 2008 16 år PMDG 747X helt klart. Har bare FS9 versjonen, men FSX versjonen skal vist være bedre.
Skrevet 7. april 2008 16 år Norway Scenic og Quality mesh hvis du trenger scenery, men dette kjenner du sikkert fra FS9 også. Siden du liker trippel7 så kanskje du vil prøve 767-300ER fra Level-D også? Den er helt utsøkt synes jeg. Payware da.
Skrevet 7. april 2008 16 år Hvis jeg klarer å få nok penger å fattern sier at det ok så skal jeg det ja :grin:
Skrevet 7. april 2008 16 år Hei Eivind! Jeg har ingen erfaring med FSX, så har derfor ingen anbefalinger i den forstand. Men etter min mening er du nødt til å ha Level-D 767-300! Vil uansett få ønske deg velkommen til forumet, får håpe du lærer mye nytt samt har litt å bidra med, velkommen skal du være!
Skrevet 8. april 2008 16 år Ville satset litt på grafikkmessige addon også. -FEX -XGraphics -UTEX -Norway- /senic/mesh/broer Stort fly:LVLD767 Medium fly: ATR72-500 fra Flight1 Lite fly: Twin Otter fra Aerosoft
Skrevet 8. april 2008 16 år Ditto Hva mener du med det? Takk for svar alle sammen, kansje jeg kan overtale fattern litt :whistle:
Skrevet 8. april 2008 16 år Hvis du liker å fly i Australia, så anbefaler jeg deg FTX. Krever minimalt av ressurser
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.