Skrevet 6. april 2008 16 år "Rick roll" trodde alle fikk med seg det da alle videoene på forsiden på youtube den 1. april var Rick rolled
Skrevet 7. april 2008 16 år hehe, har blitt lurt utallige mange ganger med denne musikkvideoen..ser jo ut som om fyren har noen seriøse muskel spasmer istedet for å kunne danse :grin:
Skrevet 7. april 2008 16 år Hehe, artig type! Dog, liker musikken.. :blush: Anyway, den villeste musikkvideoen er jo uansett den som var på forumet her for noen år siden! En vill 70-talls helt med skikkelig afro, tre damer og ett keyboard! I miss it! I tillegg er den enormt rå den musikk videoen med han skuespilleren som løper rundt i rommet, danser som en gal og tar til slutt helt av, bokstavelig talt! Hvis noen har tips til hvor jeg kan se disse, ti ikke! :grin:
Skrevet 7. april 2008 16 år Alex Storvig kunne presentere den første gullfuglen! Takk min venn! :grin: sMZwZiU0kKs Sorry Kim, den jeg snakker om er faktisk seriøst laget og var en stor hitt på 70- eller 80-tallet! Litt ensidig men fortsatt fengende! :grin:
Skrevet 7. april 2008 16 år Jeg fant jeg fant!!!!!! SÅ UTROLIG KULT! :D:D:D:D:D:DD::D:D Denne er bare SYK! :grin: :grin: :grin: T7w2NyeWkvY
Skrevet 7. april 2008 16 år Fy flate Ivar :grin: Ligna litt på Marius Helstad han "vokalisten" :whistle: w4ZeaOxbrW4
Skrevet 8. april 2008 16 år Det beste er jo at for oss som ikke kan danse, så er jo dette gudeguiden vi har lett etter i alle år!! Endelig skal jeg også lære å danse!
Skrevet 8. april 2008 16 år Han keyboard-mannen i videoen til Ivar lignet forøvrig litt på muttern i sine glansdager! Det var tider det...
Skrevet 8. april 2008 16 år Forfatter Dette er den råeste musikkvideon ever, drit rå: http://youtube.com/watch?v=Yu_moia-oVI
Skrevet 8. april 2008 16 år Dette er den råeste musikkvideon ever' date=' drit rå: http://youtube.com/watch?v=Yu_moia-oVI [/quote'] Argh! der ble jeg lurt igjen, selv om jeg burde skjønne dette nå! :crazy:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.