Alexander Storvig Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 ... å vise denne filmen: Yep, you just got **** ****´d! :grin: Siter
Ola Nordmann Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 En 80-talls musikkvideo....? Var det et ekstra poeng jeg ikke skjønte? Siter
Audun Braastad Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Jeg skjønte ikke helt greia jeg heller.. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 "Rick roll" trodde alle fikk med seg det da alle videoene på forsiden på youtube den 1. april var Rick rolled Siter
Geir G Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Aldri hørt om det før, men det lå en ganske syk video under related... Siter
Alexander Storvig Skrevet 7. april 2008 Forfatter Skrevet 7. april 2008 Good one Geir Grønlien! I just got RickRoll´d! :grin: Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 hehe, har blitt lurt utallige mange ganger med denne musikkvideoen..ser jo ut som om fyren har noen seriøse muskel spasmer istedet for å kunne danse :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hehe, artig type! Dog, liker musikken.. :blush: Anyway, den villeste musikkvideoen er jo uansett den som var på forumet her for noen år siden! En vill 70-talls helt med skikkelig afro, tre damer og ett keyboard! I miss it! I tillegg er den enormt rå den musikk videoen med han skuespilleren som løper rundt i rommet, danser som en gal og tar til slutt helt av, bokstavelig talt! Hvis noen har tips til hvor jeg kan se disse, ti ikke! :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Alex Storvig kunne presentere den første gullfuglen! Takk min venn! :grin: sMZwZiU0kKs Sorry Kim, den jeg snakker om er faktisk seriøst laget og var en stor hitt på 70- eller 80-tallet! Litt ensidig men fortsatt fengende! :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Jeg fant jeg fant!!!!!! SÅ UTROLIG KULT! :D:D:D:D:D:DD::D:D Denne er bare SYK! :grin: :grin: :grin: T7w2NyeWkvY Siter
Stian Lingås Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Fy flate Ivar :grin: Ligna litt på Marius Helstad han "vokalisten" :whistle: w4ZeaOxbrW4 Siter
Michael A B Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Kan vel dra in denne også da: BaU-Z-jUQXM Siter
O85_ Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Hahahaha! Stian sin var jo bare helt konge da! :grin: Siter
AMO Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det beste er jo at for oss som ikke kan danse, så er jo dette gudeguiden vi har lett etter i alle år!! Endelig skal jeg også lære å danse! Siter
AMO Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Han keyboard-mannen i videoen til Ivar lignet forøvrig litt på muttern i sine glansdager! Det var tider det... Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 RGpkNPbSa2Q Syns den der ver litt stilig jeg Siter
Alexander Storvig Skrevet 8. april 2008 Forfatter Skrevet 8. april 2008 Dette er den råeste musikkvideon ever, drit rå: http://youtube.com/watch?v=Yu_moia-oVI Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Dette er den råeste musikkvideon ever' date=' drit rå: http://youtube.com/watch?v=Yu_moia-oVI [/quote'] Argh! der ble jeg lurt igjen, selv om jeg burde skjønne dette nå! :crazy: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.