Skrevet 6. april 2008 16 år Jeg har reinstallert Vista nå, og fikk egentlig skammelig lyst til å droppe Microsoft Outlook fra Office-pakka, og bruke Mail. Har prøvd å lagre til diverse filformat fra Outlook, men til ingen nytte. Mail vil ikke importere mailene mine. Det er godt og vel et par tusen e-poster, inkludert passord og andre viktige ting, jeg helst ikke vil miste. Any ideas på hvordan jeg kan få konvertert og brukt Microsoft Mail i stedet for Outlook?
Skrevet 8. april 2008 16 år Kanskje denne hjelper ? Man kan visstnok ikke direkte konvertere.. Nå har jeg ikke prøvd dette, men kanskje det går å gå via et annet program først som f.eks Thunderbird 2. Sjekk thunderbird-shortcomings-outlook-import-support. Får du til det kan du konvertere Thunderbird mailboksene til Windows mail, sjekk denne for tips til hvordan du kan gjøre det. Dette går nok sjø, mange veier til mål
Skrevet 8. april 2008 16 år Forfatter Takker for "your effort" - men det er omtrent dette jeg har kommet fram til selv. Prøvde først det med å installere Outlook fra Office, og importere.. Men Windows Mail sier jeg ikke har noen MAPI driver installert... ? Deretter har jeg prøvd å eksportere til outlook express-filer og prøvd å importere - fremdeles samme feil, MAPI må inn, hva nå det enn er. SCREW THAT! Når MS skal gjøre det så forbanna vanskelig, kan de bare stikke Windows Mail opp i... Så får jeg bite i det sure eplet og bruke tunge Outlook.. :crazy:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.