Stian Lingås Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Skulle gjerne ha hatt noen anbefalinger på film! Liker veldig godt filmer som feks. Smokin' Aces, The Godfather osv. Litt mafia, rikdom, Los Angeles, blod? Helst nyere filmer Takk! Siter
Nicklas Winger Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Blood diamond ja. Og Goodfellas! Den er rå! Siter
Johan Holmseth Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Når du sier nye filmer, tenker du på filmer som er produsert i nyere tid? I såfall anbefaler jeg Saving Private Ryan! Min favoritt film som jeg har sett ørten ganger..Det er den filmen som jeg har sett med mest realistiske effekter og lyder! Anbefales Edit: Går vell under din katogori: Blod.. http://www.youtube.com/watch?v=_y1YL9C8Hfw&feature=related Siter
Andreas Karlsen Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Vil sterkt anbefale The Departed, Sin City og Shoot 'Em Up Siter
Werner Rafteseth Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Boondock Saints er min favoritt;) Denne anbefales på det sterkeste! In nomini patri et fili, spiritus sancti Siter
Stian Lingås Skrevet 6. april 2008 Forfatter Skrevet 6. april 2008 My bra her (antar jeg)! Takk Kan anbefale 3 filmer jeg liker veldig godt: Green Street Hooligans (2005) Domino (2005) Smokin' Aces (2006) Disse må sees! Siter
Marius Helstad Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hitman ! Kongefilm med full av action. Siter
Tom Arild Hansen Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Siden du sikkert er flyinteressert: Flyboys Film som handler om amerikanske flygere som kom til Frankrike for å delta i den første verdenskrig. Litt klissete kjærlighet innimellom, men gjort på en fin måte. Flylydene og effektene i lufta er veldig bra! Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 The rock, så absolutt. Ellers er jo American history x en genial film det og. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Hvis det ikke er viktig at det må være Hollywood-filmer, så bør du ta en titt på det asiatiske filmmarkedet, mye som er utrolig bra. Se f.eks Oldboy, utrolig bra film, hovedpersonen blir kidnappet og låst inne i en leilighet i 15 år, før han plutselig blir sluppet fri... Han får fem dager til å finne ut hvem som kidnappet ham og hvorfor. Så det hele ender opp som en klassisk "hevnhistorie" med endel twister. En av mine desiderte favorittfilmer, elsker stemningen i den. Eller hvis det er vold og blod du er ute etter kan du ta en titt på Ichi the Killer på ingen måte noe mesterverk, men en ganske underholdende film uansett. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.