Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Lekte meg litt med google eart i sted så tok jeg meg en tur innom london så kom jeg over denne [/img] syns det var litt morsomt med redbull airrace i london i google earth Siter
Tommy Bernes Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Stilig.... :grin: Men hvordan fikk du til det flyet og spot view? Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det er ikke google earth "flightsim" det er en "modell" den står helt stille i London, har ikke sett den andre steder rundt om i verden på google earth Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Sjekka det igår men så ingenting... Men det var stilig uansett Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 jaha har ikke peiling på hvofor extraen er der :grin: men syns det var stilig Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.