Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Noen som har spilt/spiller Orbiter a free space flight simulator ?

Lurte på bare på om det er noe realisme i dette her i det hele tatt ?

ser jo litt gøy ut :grin:

Skrevet

Har så vidt prøvd Orbiter, og synes faktisk det var ganske stilig.

Vet ikke om det går ann å styre disse fartøyene, har bare prøvd å kretse rundt forskjellige planeter. Grafisk sett ganske så bra. :)

Skrevet

Jeg har prøvd det en del til nå. Har lastet ned Shuttle Fleet. Denne er en forbedret og mer realistisk utgave av standard Atlantis. Anbefaler deg også å laste ned Orbiter Sound

Jeg kommer meg ganske bra opp i verdensrommet, men sliter masse med docking med ISS og re-enter ned til jorda :crazy:

Med Shuttle Fleet er det å komme seg opp i verdensrommet som en lek, er bare å bytte til GPCMFD, gå til page 1, ITEM 777, så starter nedtellingen, og hele turen er automatisert helt til hovedtanken blir koblet fra, og Orbiter'en [size:8pt](bare romskipet, romferje/Space Shuttle med hele systemet som hovedtank, bæreraketter og Orbiter'en ;) )[/size] retter seg opp igjen, fra da styrer du den manuelt

Skrevet

jeg prøver meg også på denne, men jeg synes det er litt vanskelig....men intrs,,,

Skrevet

Ok jeg skjønte ikke helt hvaa jeg skulle gjøre første gangen så fant jeg ut av at jeg kunne koble til Joysticken da ble det bedre :)

Skrevet

Har også lastet ned spillet, men hvordan får jeg throttlen på Joysticken til å virke?

Skrevet

ehh hvordan får man shuttle fleet til og fungere ?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …