Dag Johansen Skrevet 8. oktober 2001 Skrevet 8. oktober 2001 Jeg har nå satt opp en server som kan koble dere sammen i multiplayer med FS98, FS2000 eller CFS2. Vi har testet dette litt fram og tilbake en stund nå, og det ser ut som om dette nå endelig vil fungere (Takk til Jan Roar som jeg har plaget i tide og utide med denne testingen) Foreløpig annonserer jeg dette bare her siden jeg ennå anser dette som en test av programvaren. Mer info om dette finner du på http://www.flightsim.no/mp/" TARGET=_blank>Multiplayersiden. Spørsmål og feilmeldinger kan dere like greit poste her slik at jeg får samlet det på ett sted. Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 9. oktober 2001 Skrevet 9. oktober 2001 Heisann... Et par tre spørsmål fra meg: [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] 1. Brukernavnet: Er det det samme som man briker for å logge seg inn på Flightsim.no? 2. Host Maskin: Hva ska man skrive her ? IP ? 3. HTTP Port: Er denne den samme på alle maskiner? Lurer på om dette er rett, fordi at når jeg skriver inn informasjonen (Det som jeg tror er rett [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image]) og trykker koble til, står det kobler til server, men ingenting skjer. [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] [ 09-10-2001: Endret av: Espen Søderstrøm ] Siter
Dag Johansen Skrevet 9. oktober 2001 Forfatter Skrevet 9. oktober 2001 quote: 1. Brukernavnet: Er det det samme som man briker for å logge seg inn på Flightsim.no? Nei, du trykker ny bruker og registrerer deg der. quote: 2. Host Maskin: Hva ska man skrive her ? IP ? Ja, her skriver du 217.8.141.88 quote: 3. HTTP Port: Er denne den samme på alle maskiner? Ja, det er samme for alle - det er porten inn til serveren, og du skal bruke 8092 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.