Nicklas Winger Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Polyphony har endelig bekreftet det som vil gjøre GT5 til en nært sagt uslåelig kjempe innen sjangeren. Skademodellering er bekreftet, og kommer enten som en oppdatering i løpet av året, eller i fullversjonen når den lanseres. Les mer hos itavisen. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Leste det i går, og det er selvfølgelig positivt, men på den andre siden syns jeg det blir litt feil å applaudere noe som burde ha vært i spillet "all along". Siter
Nicklas Winger Skrevet 5. april 2008 Forfatter Skrevet 5. april 2008 Du sier noe der. For meg er det bare det faktum at det endelig har kommet som er positivt. Burde ha vært med all along som du sier. Men, tror det skal bli hardt å få GT5 ned fra tronen nå Siter
Geir Teigo Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Har nå rundet GT5P og har gjort meg noen tanker rundt dette med skademedelering. Spillet er jo lagt opp til at du ikke skal ha noen skade, så jeg skjønner ikke helt hvorfor vi MÅ ha med skademodelleringen. I stort sett alle race, klarer man ikke å vinne om man har en krasj. For min del må de fortsette å bruke dyrebar prosessorkraft til å generere et godt gameplay istedet. Nevnte det tidligere, dette er IKKE Burnout... Der trengs det skademodellering Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Men det går jo også for å være en realistisk bilsimulator, da blir det litt tåpelig at man kan smelle i veggen i 300km\\t og bare kjøre videre som om ingen ting hadde skjedd...man taper litt tid, men det er det verste som kan skje. Personlig syns jeg det trekker ned helhetsinntrykket på hele spillet...det blir litt som om Kojima skulle ha gitt ut MGS4 uten cutscenes...fortsatt et bra spill, men det er noe vestentlig som mangler. Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Det her var en god nyhet! Håper det blir mye bedre skademodell enn i Need For Speed:Pro Street, for den suger sånn passe bra(etter min mening) Siter
Abdur Rahman Jalil Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Angående skademodellering så kom jeg på Carmageddon, noen som husker det..?=P greit, bilen tok urealistisk mye hjuling, men man ble ute av løpet om bilen ble for mye skada...=P Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 I Carmageddon var det vel strengt tatt skademodelleringen på fotgjengerene som var mest interessant Siter
Geir Teigo Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 I Carmageddon var det vel strengt tatt skademodelleringen på fotgjengerene som var mest interessant ...hehe Men' date=' det ble sagt i intervjuet med utvikleren på gamer.no , at skademodellering vil gå på bekostning av antall biler i racene. For min del vil jeg heller ha 16 spillere og ingen skade, enn tja...la oss si 8, men med skader. Som sagt så er det egentlig bare riper i lakken som er aktuellt i et godt race. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.