Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort og godt, kjøpte samlepakken som inneholder spillet samt de to tilleggs pakkene som kom ut for noen år siden. Alle disse kjører samme CD så vidt jeg har forstått, dog det er med 4 CDer totalt.

Har gått igjennom samtlige oppdrag på Battlefield 1942 i campaign modus, men har ennå tilgode å få kjørt de to tilleggspakkene.

Når jeg starter .exe filen til en av disse kommer menyen opp med navnet til en av de pakkene i bakgrunnen, dette tilsier jo at jeg er inne i spillet. Men under campaign finner jeg ikke noen nye oppdrag, kun de som jeg har gått igjennom. Dog, singe game finner jeg disse oppdragene. Er det slik å forstå at tilleggspakkene kun gir nye oppdrag på single player, og ikke i campaign.

Håper på noen kloke svar. :blush:

Skrevet

Ivar, Jeg har selv spilt Battlefield 1942, og kan selv ikke finne disse nye oppdragene som følger med i tilleggspakkene under campaign, kun under single player.

Ja det er som du sier, du får kun nye oppdrag under single player ;)

Skrevet

Godt å høre at det ikke var noe "feil" i den forstand. Men jeg synes de kunne påbelagt seg å lage en ny campaign for hvert av tilleggspakkene! :grin: Uansett takk for svar! Du får si i fra om du har lyst til å prøve multiplayer mot meg ved en senere anledning, hadde vært spennende å prøvd! :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...