Tommy Bernes Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Hei, Da var det et nytt bilde.. Denne gangen ble den Os Aeroklubb sin Supercub som var ute på luftetur... Modellen er Aerosoft sin Supercub. Kommentarer mottas med glede... :cool: Mvh Tommy Siter
Harald Strand Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Fint bilde! Men var litt mye light-redigering da flyet ikke engang er inne i en sky, og mørkt er det heller ikke Men overall, bra! keep`em comming Siter
Petter Tandberg Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Synes det var et fint bilde jeg, men enig med Harald i at det var litt mye light. Men eller fint! Siter
Tommy Bernes Skrevet 4. april 2008 Forfatter Skrevet 4. april 2008 Hehe, takk for kommentarene... men lyset er Shockwave Redux lights.. har ikke gjort noe redigering annet enn teksten Mvh Tommy Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 5. april 2008 Premium Medlem Skrevet 5. april 2008 Pent shot Tommy! :grin: En stund lurte jeg på om du hadde fått portet den over til FSX, men så skjønte jeg at det var Redux for FS9 som var benyttet. :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.