Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Ja, spørgsmålet er enkelt. Jeg tænkte at der nok var et par fodboldinteresserede her inde, så hvorfor ikke sætte en lille diskussion i gang? Hvem holder du med?

Personligt tror jeg meget vel at ManU kan løbe af med sejren. De er så skræmmende stærke. Jeg støtter Liverpool og tror godt at de kan slå alle andre hold der er tilbage i turneringen, undtagen Manchester. Dem kommer ingen forbi.

Skrevet
  • Forfatter
HAM KAM haha

Er ikke det Ståle Solbakkens gamle klub? Kanske de kan vinde hvis han kommer tilbage :)

Skrevet

Håper selvfølgelig på Liverpool, men må nok desverre si meg enig med de fleste her og innrømme at Scum virker ekstremt skremmende.

Håper uansett at Man U går på en smell dersom de møter Barca i semien.

Skrevet

Tror og håper at United vinner. Tror også at Liverpool klarer å komme seg til Moskva (for så å bli slått av United). United-Liv hadde vært en herlig finale .

Skrevet

Hehe, jeg håpet også på Chelsea,men United har virkelig spilt bra i år, og selv om jeg har enkelte United-spillere og trenere oppi halsen noen ganger, så er det ganske så fortjent.

Men Stakkars John Terry...

Skrevet

Hadde United tapt, hadde vi støttet Ronaldo uansett. :)

Men våre gutter vant fortjent, og jeg er stolte av dem i dag!

Jeg var på vei hjem fra jobb og fikk rapport direkte på telefon fra brodern, så det var en sinnsyk spenning, og et par gledestårer og et kraftig brøl da det gikk opp for meg at vi faktisk vant! Det er like stort hver gang. :)

Skrevet
  • Forfatter

Sagen er jo, at Manchester vel ikke var bedre i aftes (i den ordinære spilletid). Begge hold havde store store muligheder for at afgøre kampen. Derfor er det jo ekstra hårdt for Chelsea-fans, når de taber en CL-finale på to brændte straffespark (Terry og Anelka).

...og er det ikke ofte sådan, at enten elsker man ManU eller også hader man dem?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …