Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 hei, har et lite problem med og komme inn på serveren til FS.no alle porter osv er åpnet og brannmuren er av. men de kommer helder ikke noe server opp i listen når man har søkt flight-sim.no den fryser bare. hva kan jeg prøve ? Siter
Dag Johansen Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Du kommer nok ikke inn der på noen dager. Serveren, eller rettere sagt disken, sa takk for seg i dag etter mange års tjeneste. I stedet for å flikke på denne gamle maskinen valgte jeg å bestille ny server, men den vil jeg neppe få på plass før tidligst på mandag. Siter
Dag Johansen Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Da var serveren i gang igjen på en flunkende ny maskin.... Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det er bra da kommer jeg og flyr Siter
Frode Skibrek Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Ser at flightplans må godkjennes manuelt ? Siter
Frode Skibrek Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Ja. De åpnes ikke automatisk slik de gjorde tidligere. Men det er visst ordnet nå. Så da er det ikke noe problem lenger Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.