Thomas Lorentzen Skrevet 6. oktober 2001 Skrevet 6. oktober 2001 Ja, nå er MD80 prosjektet snart klar for testflygning - jeg har jobbet med texture på maskinen i hele kveld, lurer du på hvordan den ser ut...? Ta en titt på linken under: http://www.avsim.com/dcforum/DCForumID33/8544.html#"'>http://www.avsim.com/dcforum/DCForumID33/8544.html#" TARGET=_blank>http://www.avsim.com/dcforum/DCForumID33/8544.html# Enjoy! Mvh Thomas Lorentzen og Asbjørn Hansen MD82 Project 2001 FS2000/02 Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 6. oktober 2001 Skrevet 6. oktober 2001 Hvorfor er flaps`ene gule ? Også er et rødt på vingene... Det er jo ikke det på MD-82 i virkeligheten? Eller er det det? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Men d va stilig ! [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 6. oktober 2001 Forfatter Skrevet 6. oktober 2001 Vel, Espen... "...At this stage I'm about to test out some textures, and I got some pics I want all of you to see - their not final textures in anyway.." Som du ser, dette er testing... og hvorfor flaps osv har andre farger er for lettere å kunne 'finne de' igjen i programmet vi bruker til å bygge flyet. (FSDS) Men ingen fare , de får textures på lik linje med resten Siter
Kenneth Lima Skrevet 6. oktober 2001 Skrevet 6. oktober 2001 Jeg må bare si at det flyet var helt KONGE. Lenge siden jeg har sett ett så bra MD-82 til FS2000. Stå på [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 6. oktober 2001 Skrevet 6. oktober 2001 Unnskyld meg! Har dere sex i flyet!!!!!!!!! Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 7. oktober 2001 Skrevet 7. oktober 2001 OK, skjønner.. [image]images/icons/blush.gif" border="0[/image] Kommer det panel med det MD-82`et og ? (Hvis det gjør, kunne vi fått sett noen bilder av det?) Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 7. oktober 2001 Forfatter Skrevet 7. oktober 2001 Oddbjørn, har du fått no *litt* for sterkt drikke til kveldsmaten, eller er det bare jeg som ikke er helt med på tankegangen din? Siter
Thomas Darell Skrevet 7. oktober 2001 Skrevet 7. oktober 2001 En liten detalj bare; jeg kan ikke huske å ha sett piler på vingene som anviser pax-en på md-en. -er det korrekt? -Thomas Siter
Christian Johansson Skrevet 7. oktober 2001 Skrevet 7. oktober 2001 Hej! Det ser MYCKET snyggt ut [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] ! Well done. En MD80 behöver ju två testpiloter [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] . Hälsningar, Christian Johansson SAS328 http://www.airliners.net/open.file?id=186812" TARGET=_blank>MD-80 [ 07-10-2001: Endret av: Christian Johansson ] Siter
Jakob Jakobsen Skrevet 7. oktober 2001 Skrevet 7. oktober 2001 quote: Opprinnelig postet av Oddbjoern Nilsen: Unnskyld meg! Har dere sex i flyet!!!!!!!!! ja seff... hva trodde du? [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] er ikke helt med her nei med mindre du heller til tittelen på tråden da... [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [ 07-10-2001: Endret av: Jakob Jakobsen ] Siter
Tor Harald Tessem Skrevet 8. oktober 2001 Skrevet 8. oktober 2001 Synes det var et rått fly eg. Skikkelig rånete heheh [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter
Jan Barreng Skrevet 8. oktober 2001 Skrevet 8. oktober 2001 [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] [image]images/icons/shocked.gif" border="0[/image] MEGET BRA! Når og hvor kommer denne nydelige fuglen til og bli lagt tilgjengelig for nedlasting??????? [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] Hilsen Jan Barreng. Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 9. oktober 2001 Forfatter Skrevet 9. oktober 2001 Jan, Vi håper og ha den klar i løpet av uken, senest Søndag. Siter
Arne Øverland Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Må si det er et meget bra fly. Likte spesielt den høye detalje graden rundt og på motorene og hale partiet. Går ut i fra at den ligger som freeware på flightsim.no\\com om kort tid?? [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] mvh. Arne Øverland mrick_ssf@hotmail.com Siter
Peter Nørkjær Skrevet 16. oktober 2001 Skrevet 16. oktober 2001 Ville bare lige høre, hvornår os MD-80 elskere, kan få et "nikotinplaster" til FS trangen... Siter
Arne Øverland Skrevet 18. oktober 2001 Skrevet 18. oktober 2001 Ikke for å mase men jeg lurer på hvilken søndag du snakker om ovenfor. uanZ. gleder meg til deg det kommer. TIPS [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image]vet ikke om det er mulig men) lag en uppdate eller en patch som gjør at det virker på FS 2002, hvis du klarer det da. mvh. Arne Øverland Gausel,Stavanger mrick_ssf@hotmail.com [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Arne Øverland Skrevet 2. november 2001 Skrevet 2. november 2001 Kan du foreslå ett bra Panel til bruk i MD'en din. (fs2002) kommer Paul Golding snart med ett panel til 2002 Siter
Kenneth Lima Skrevet 2. november 2001 Skrevet 2. november 2001 Senest i går ble det lagt ut et flott panel for MD-83 her på flightsim.no til FS2002 som du sikkert kan bruke til den nye MD-80`en Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 2. november 2001 Skrevet 2. november 2001 Hei! Jeg får ikke sett bildene! Det er bare røde kryss der når jeg åpner sidene!!!!!Hva skal jeg gjøre for å få bildene? Kan du evt.sende dem til meg? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.