Skrevet 31. mars 2008 16 år Sliter med at N73en skrur seg av. Bruker den, legger den i lomma, bordet og neste gang jeg tar den opp er den av.. Veldig irriterende! Kan jo ikke stole på den som vekkeklokke lenger. Har oppdatert nyeste firmware men problemet ble ikke løst. Har aldri falt i bakken eller fått noe slags støt. Noen som har hatt lignende problem og vet hva det kan skyldes?
Skrevet 31. mars 2008 16 år Lever den til reparasjon. Dette bør gå på 5 års reklamasjonsrett. Jeg hadde samme problemet med min telefon, da var problemet at et av de bevegelige kontaktpunkta mellom telefon og batteri hadde kilt seg littegrann fast, så den slo seg av når jeg bevegde den litt for brått, som f.eks å legge den på et bord eller i lommen. Det tok 30 sek for en telehus-fyr å fikse det.
Skrevet 1. april 2008 16 år Forfatter Aha! Skal ta ut batteriet å se på det. Hvis det tok han 30 sek så skal det ikke være umulig å gjøre det selv uten å måtte levere den inn på reparasjon, som vanligvis tar fler uker?
Skrevet 1. april 2008 16 år Har forøvrig aldri opplevd at noen servicer i den bransjen er kjappe. Verken Deltaservice eller Zodiac. Får så mye klager. Men, verst av alt er jo venting på ny DPA fra produsent. DA får man mange sure kunder.
Skrevet 1. april 2008 16 år Forfatter Prøvde å bevege litt på de 3 bevegelige dingsene som kobler batteriet og telefonen. Har holdt seg på i natt, så mulig de hjalp. Men har litt vanser for å skjønne at det er problemet, for det skal jo litt "kraft" til for å presse inn dem. Og batteriet skyver dem jo inn en del, slik at det er bra trykk mellom dem og batteriet.. Får se om den holder seg på Kjøpte telefonen gjennom Chess, så det er de jeg må sende mobilen til. Er egentlig sjelden at slike problem blir fikset. Eneste de gjør er å restarte telefonen å laste inn ny programvare, sender varen tilbake å håper den er fikset. Er i hvertfall slik jeg har erfaring fra to tilfeller den tiden jeg hadde Netcom.
Skrevet 1. april 2008 16 år Kjøpte telefonen gjennom Chess' date=' så det er de jeg må sende mobilen til. Er egentlig sjelden at slike problem blir fikset. Eneste de gjør er å restarte telefonen å laste inn ny programvare, sender varen tilbake å håper den er fikset. Er i hvertfall slik jeg har erfaring fra to tilfeller den tiden jeg hadde Netcom. [/quote']Jeg kjøpte min telefon via Chess, touch telefonen min, pappa ringte inn og sa at skjermen var ødelagt osv, og de sendte da en lappe i posten hvor du skulle sende pakken til.. Så ring Chess, og be de sende en sånn lappe =).
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.