Bjørn Rostad Skrevet 6. oktober 2001 Skrevet 6. oktober 2001 Noen som vet om det kommer en ny Microsoft SideWinder spak snart? [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Jens Lohne Eftang Skrevet 7. oktober 2001 Skrevet 7. oktober 2001 Jeg har hatt min SideWinder Force Feedback Pro (første som kom) i flere år nå, og er riktig så fornøyd. Har prøvd 2-ern også, og er enig i at den er noe bedre. Den har jo også USB-tilkobling. Men noe behov for enda en ny stikke skulle det vel neppe være? Hilsen Jens Eftang, innimellom CTB417 Siter
Arne Øverland Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Byttet ut min eldgamle spak i sommer til Sidewinder force feedback 2. helt utrolig følelse i forhold. Det ble straks litt vanskeligere å lande nå turbulensen river stikka ut av hendene på deg hvis du ikke holder godt nok fast. CFS blir også bra. kjenne skudde langt opp i skulderen. Kan anbefales på det varmeste. [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image] [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] mvh. Arne Øverland mrick_ssf@hotmail.com [ 10-10-2001: Endret av: Arne Øverland ] Siter
Jan Gulliksen Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Jeg har den andre sidewindern (husker ikke hva den heter, men det er en uten risting), men har et problem med slark i throttle-kontrollen. Jeg må dra den omtrent halvveis opp før jeg får noen reaksjon. Noen som vet om det er enkelt å gjøre noe med dette (justeringsmuligheter), eller må jeg bytte den ut? Siter
Arne Øverland Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 kan desverre ikke hjelpe deg Jan. men jeg foreslår at du tar spaken din med til butikken der du kjøpte den og spør om noe kan gjøres for å fikse den. bare ett tips [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] mvh. Arne Øerland mrick_ssf@hotmail.com Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 quote: Opprinnelig postet av Jan Gulliksen: Jeg har den andre sidewindern (husker ikke hva den heter, men det er en uten risting), men har et problem med slark i throttle-kontrollen. Jeg må dra den omtrent halvveis opp før jeg får noen reaksjon. Noen som vet om det er enkelt å gjøre noe med dette (justeringsmuligheter), eller må jeg bytte den ut? Du kunne jo prøvd å re-installere den... [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Siter
Jan Gulliksen Skrevet 10. oktober 2001 Skrevet 10. oktober 2001 Jeg tror det er mekanisk. Spørs om jeg ikke rett og slett skal åpne den og sjekke...... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.