Anders Bergane Skrevet 6. oktober 2001 Skrevet 6. oktober 2001 Hei! har et problem når jeg skal innstallere microsoft force feed back i win 2000. får ikke kjørt setup programmet... finnes det egne drivere til win 2000?? Siter
Frank Olav Pettersen Skrevet 6. oktober 2001 Skrevet 6. oktober 2001 Du går inn i kontroll panelet, velger gaming options,adder controll og velger der sidewinder force(automatic) Såvidt jeg vet den eneste muligheten foreløbig.Jeg finner ihvertfall ingen driver/setup for win2k2. Siter
mwalther Skrevet 8. oktober 2001 Skrevet 8. oktober 2001 Hei Anders, Det finnes ikke Microsoft drivere for Force Feedback for Windows 2000. Hvis du gjør som Pettersen sier over så vil joysticken fungere som en vanlig joystick - dvs... joysticken står i midten når du ikke holder den. Det finnes ikke drivere for å føle Force Feedbacken i Win2000. markus Siter
Anders Bergane Skrevet 9. oktober 2001 Forfatter Skrevet 9. oktober 2001 Hei! men jeg har faktisk force feed back i fs2002. merkelig nok... (ja har fs2002.. og garantert ikke den eneste, men kanskje en av de få som tør å si det her på forumet [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] ) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.