Stian Lingås Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 Denne så veldig fin ut. Ikke angitt Km da.. Men hjelpes! Tar jo sikkert kortere tid å kjøre til England enn å hente bila der.. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1493068#bilder Siter
Martin Meyer Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Dæven den så fin ut. Utrolig billig var den også. Siter
Stian Lingås Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Skrevet 30. mars 2008 Nei.. Er veldig interessert i denne: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=12768744 Er det mulig å prute litt på den da tro? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 30. mars 2008 Skrevet 30. mars 2008 Synes prisen som er satt på den nå ikke var så dum egentlig, om det er prutningsmonn vet jeg ikke da dette kommer an på feil og magler på kjøretøyet. I tillegg er det slik å forstå at prisen er blitt satt ned allerede en gang. På små skjønnhetsfeil mangler, maks 1000-2000 kr, men for meg ser denne strøken ut. Hvilken forsikring har du tenkt å ha, blir vel bare ulykke isåfall? Primera er en meget solid bil, men de ruster bort fortere enn svinn hvis de ikke blir tektybehandlet regelmessig. Den som jeg linket til hadde gått ett lite stykke, men Primera er kjent for å være en solid og langkjørt bil. Det er ikke uvanlig at disse går godt over 300 000 før de må inn på storservice. Finner man en SRI som IKKE er rævkjørt av ungdommer, da har du ett sikkert kjøp! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Ikke veldig tøff farge, men dette er jo nødt til å være ett meget godt kjøp! Løp å prøvekjør spør du meg! http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12982210&sid=xz10cbaK_vzd128085&WT.svl=Link Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Når det gjelder km-stand så overdriver folk veldig. Det er ikke så nøye med km-stand sålenge du får se servicehefte at alt av servicer osv er gjort, km stand sier lite om en bil om den er godt vedlikeholdt. Når det gjelder anbefalt kjøp av bil vil jeg også Anbefale Golf3, evt Honda civic 92-95 modelen, har selv hatt en civic som jeg senere solgte, men det går enda per dags dato, og den har nå runda 330 000km, i kjempe stand. Så det er mange muligheter, peugoten du har der er ikke ett dumt kjøp den heller om du liker den typen bil. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Når det gjelder km-stand så overdriver folk veldig. Det er ikke så nøye med km-stand sålenge du får se servicehefte at alt av servicer osv er gjort' date=' km stand sier lite om en bil om den er godt vedlikeholdt.[/quote'] Det er sant! Men det er ikke ofte jeg har kommet over en bruktbil som har fulgt alle servicer når km er over 160 000, men det hender. Siter
Eirik - C Varvik Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Neida, det er nok sant. Men du kan jo selvfølgelig se ann typen du kjøper bilen hos også, om det er en person som har brydd seg å gjort noe med bilen, eller om det er en sløv ungdom som ikke vet forskjellen på spylevæske og olje samt blinklys olje. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 eller om det er en sløv ungdom som ikke vet forskjellen på spylevæske og olje samt blinklys olje. Blinklysolje ja.... er ikke det ganske billig i disse dager? Siter
Lars B. Frostad Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Ja det burde det jaggu være, er jo så og si INGEN som gidder å bruke blinklys lenger. Vet ikke hvor mange ganger jeg har stått og ventet for å kjøre ut i en rundkjøring, og ventet unødvendig - nettopp fordi dette er tydeligvis ikke "tøft" å bruke lenger.. arrggh.. :eek: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Tror du må lese Veitrafikklovens §177 som ble tatt i bruk fra 1/4/2008. -Blinklys skal kun benyttes i sammenheng med feltskifte på flerfelts vei. Dog skal ikke mer enn 4 blink brukes for hver av rettningene for hver kjøretur. :blush: Siter
K J Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Ja det burde det jaggu være' date=' er jo så og si INGEN som gidder å bruke blinklys lenger. Vet ikke hvor mange ganger jeg har stått og ventet for å kjøre ut i en rundkjøring, og ventet unødvendig - nettopp fordi dette er tydeligvis ikke "tøft" å bruke lenger.. arrggh.. :eek: [/quote'] Det værste er, hvis folk blinker og IKKE drejer. Det kan gå galt. Siter
Andreas Nysveen Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Tror du må lese Veitrafikklovens §177 som ble tatt i bruk fra 1/4/2008. -Blinklys skal kun benyttes i sammenheng med feltskifte på flerfelts vei. Dog skal ikke mer enn 4 blink brukes for hver av rettningene for hver kjøretur. :blush: Siden jeg holdt på med min opplæring for under et år siden, og ikke har hørt noe om noe sånt (datoen du viser til er helt ny ja jeg vet det), så spør jeg for å være sikker. Betyr dette at jeg ikke skal blinke på vei ut av rundkjøringer lenger? Siter
Thomas Eik Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Tror du må lese Veitrafikklovens §177 som ble tatt i bruk fra 1/4/2008. -Blinklys skal kun benyttes i sammenheng med feltskifte på flerfelts vei. Dog skal ikke mer enn 4 blink brukes for hver av rettningene for hver kjøretur. :blush: ehh? vet ikke helt hva du mener, men du skal jo bruke blinklys i rundkjøring. Du gjør jo også feltskifte der også? :) Siter
Andreas Nysveen Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Du stusset ikke litt over datoen? Haha, jo det er jo en mulighet, men å tulle med sånt kan jo være direkte farlig! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Synes det virket litt småsnodig at man ikke har lov til å bruke mer en 4 blink per kjøretur. Kan du gi oss en link til dette, Ivar? Siter
Werner Rafteseth Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Aprilspøk. For det første - vegtrafikkloven har ikke 177 paragrafer, kun 52. Vegtrafikkloven Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 9. april 2008 Skrevet 9. april 2008 Aprilspøk. For det første - vegtrafikkloven har ikke 177 paragrafer' date=' kun 52. Vegtrafikkloven ENDELIG! :grin: Viste ikke at jeg var så kreativ at samtlige her gikk fem på! :grin: Må innrømme at jeg er greit fornøyd med meg selv, det er vel dette som kalles "forsinket aprilsnar"? :grin: Med andre ord, jeg kan ikke gi dere noen link til annet enn denne posten da dette ikke finnes NOEN andre steder på nettet, det kan jeg love dere! :grin: :grin: Føler meg litt som denne karen nå! T7w2NyeWkvY Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.