Erik Karlsen Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Det er natt til Søndag at klokken skal stilles FREM 1 time Siter
Lars B. Frostad Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Stemmer det ja, og denne gangen rakk jeg ikke selv å poste innlegg om dette (Ivar og meg som ofte har gjort dette tror jeg). De som er ute på byen kan uansett få servert alkohol til Kl: "03:00" så de mister ikke en time allikevel - siden de følger vintertid akkurat når det gjelder dette denne kvelden. Men for oss andre, skal altså klokken én time frem natt til søndag (Kl 02:00 skal den stilles én time frem, til Kl 03:00) En god huskeregler, for de som har problemer med å huske om klokka skal én time tilbake - eller én time fram: til høsten ser vi "tilbake" og savner sommeren som var, altså skrur vi klokka én time tilbake - til våren ser vi "fram" mot sommeren som kommer, altså skrur vi klokka én time fram Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Eller for å gjøre det enklere Lars, still mot sommeren. Siter
Lars B. Frostad Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 He he, ja nå var vel det egentlig praktisk talt det det samme som jeg skrev? Siter
Gert Andreas Barring Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Ja, men enklere å huske på 3 ord Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Æsj! Gikk å tenkte på det hjem fra jobb nettopp, men vi har vist fått en ny konkurrent! I'll beat you too it next time! :grin: Uansett takk for påminndelsen. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 De som er ute på byen kan uansett få servert alkohol til Kl: "03:00" så de mister ikke en time allikevel - siden de følger vintertid akkurat når det gjelder dette denne kvelden. Bare synd siste tog hjem forstatt går ti på ett :crazy: Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 29. mars 2008 Skrevet 29. mars 2008 Bare så JÆVELIG synd at jeg allerede skal opp 04:50 for å reise på jobb, stiller jeg klokka nå er det bare å gå å legge seg - god natt! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.